Östis Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Nu har Tackleberry släppt sin nya stuntfilm. Han har som sagt lämnat forumet och bett mig lägga in den. Hursomhelst, här har ni Manifesto! TGA(måste vara medlem) FF Kommentarer tas emot! Redigerad 4 september, 2005 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jippi!! Måste se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 AS BRA FILM! Den bästa jag sett hittills! Lätt en 10! Östis använde Tackleberry vegas 6.0 när han spelade in? Om han gjorde det kan inte du fråga vart han laddade ner det då eller om du har en hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Någon som har filmen kan väl ta och adda mig på msn och skicka den där över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Någon som har filmen kan väl ta och adda mig på msn och skicka den där över? Samma här. Ifall det e nån som har filmen, kan den adda mig på msn och skicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Hmm...Vill också ha den, Tackleberry var ju en bra skapare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Men lägg upp den igenom rapidshare istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tackleberry var ju en bra skapare Det är han väl fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Det är han väl fortfarande? Ja...Men han är inte på forumet längre så vi kan inte få alla hans filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Nu har Tackleberry släppt sin nya stuntfilm. Han har som sagt lämnat forumet och bett mig lägga in den. Hursomhelst, här har ni Manifesto! TGA(måste vara medlem) FF Kommentarer tas emot! Jaha. Då har han lämnat forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Underbar film.En av dom bästa stuntfilm jag sett 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Någon som har filmen kan väl ta och adda mig på msn och skicka den där över? Msn är så seeeegt men visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Har addat dig med tangelito! Edit: Sry för dubbelpost!! Om filmen: Åhh... Fasen vilken bra.. Älskade början. Det måste nästan vara den första stuntfilmen med båtar! Redigerad 5 september, 2005 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Men lägg upp den igenom rapidshare istället. Den e 4 mb för stor tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag är inte så bra på downloading grejs men jag vet inte hur man tankar ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Mycket bra film. känns dock onödigt att gå in djupare än att säga 6.5/10 här när han ändå ej kommer kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Kan nån som har den skicka på msn till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Har addat dig med tangelito! Edit: Sry för dubbelpost!! Om filmen: Åhh... Fasen vilken bra.. Älskade början. Det måste nästan vara den första stuntfilmen med båtar! Bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Tankar edit: inge speciellt med bilarna. skippa dom. bara tråkigt. 8/10 Redigerad 5 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Har addat dig med tangelito! Edit: Sry för dubbelpost!! Om filmen: Åhh... Fasen vilken bra.. Älskade början. Det måste nästan vara den första stuntfilmen med båtar! Nepp... men att raila med båten har jag aldrig sett förut... men stunts med båtar är inte så nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts