leftbehind Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Märker att folk har mer eller mindre problem med msn och sånt. Jag ser 2 st här på sida 1. Så jag tänkte att alla som har frågor/problem/funderingar kring msn kan ju ställa dom här, så man slipper göra en topic för varje problem. Låter det schysst? Edit: Man kan ju såklart snacka om allting som rör msn här. Redigerad 4 september, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Märker att folk har mer eller mindre problem med msn och sånt. Jag ser 2 st här på sida 1. Så jag tänkte att alla som har frågor/problem/funderingar kring msn kan ju ställa dom här, så man slipper göra en topic för varje problem. Låter det schysst? Bra Min Msn funkar inte alls. Kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Bra Min Msn funkar inte alls. Kan nån hjälpa mig? Öhh, bra beskrivning va problemet där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Öhh, bra beskrivning va problemet där Vet inte hur jag ska förklara :'( När jag loggar in kommer det en ruta där det står att lösenordet är ogiltigt eller användarnamner fel försök igen. Och det har hållt på i flera månader. Jag har testat nästan allt för att göra så msn, web eller windows messenger ska fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vet inte hur jag ska förklara :'( När jag loggar in kommer det en ruta där det står att lösenordet är ogiltigt eller användarnamner fel försök igen. Och det har hållt på i flera månader. Jag har testat nästan allt för att göra så msn, web eller windows messenger ska fungera. Ditt konto har inte försvunnit, eller så? Kan du komma in på hotmail.com? Oftast så blir kontot inaktivt efter 30 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag är ett spådoms kille så jag säger att han har problem med med anslutningen till MSN servern... förmodligen så blockas portan när han ska logga in och BAM! så kommer han ej åt servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Här borde man väll kunna snacka om Msn i allmänhet? Jag menar inte bara om problem, eller? Tex visa bilder man har på msn eller smileysar eller patchar eller nya versioner? Låter det schysst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag testade att skapa ett nytt konto. Men det funkar inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Alpha. låter lite skumt det där. Det brukar bli så tillfälligt för min del, och nog för andras. Brukar funka att vänta, be nån "insatt" polare hjälpa dig med ett konto. Elle kanske nån här på sajten? Editerar mitt inlägg som var tidigare, klart man kan lägga upp allt om msn här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag testade att skapa ett nytt konto. Men det funkar inte heller. Kolla så att inte brandväggen blockar eller att du har en netlimiter av nåt slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Mitt MSN är konstigt. Ibland går det inte trycka upp MSN fönster som jag har minimerat och då stänger jag dom och det står att MSN har stött på ett problem och måste avslutas. Detta började hända när jag hade installerat MSN 7.5 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Varje gång ja försöker logga in på msn så kommer bara det här upp "tyvärr kunde vi inte logga in dig till msn messenger just nu. försök igen senare. 80072efd" hur gör ja för att få det funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Nu har jag fått samma problem... jag blir fan galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag har en fråga: Om man blir blockerad, hur märks det? Kan man kolla upp om man är blockerad av någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag har en fråga: Om man blir blockerad, hur märks det? Kan man kolla upp om man är blockerad av någon? Sök google efter "msn block checker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag har en fråga: Om man blir blockerad, hur märks det? Kan man kolla upp om man är blockerad av någon? Det ser ut som personen som blockerat dig är offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag har en fråga: Om man blir blockerad, hur märks det? Kan man kolla upp om man är blockerad av någon? Ja, du kan kolla om du är blockerad av någon. Finns ett sånt program till MSN. Har inte länk till det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Här brukar mkt finnas. Dock ej säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Någon som vet var man kan ladda ner Msn blocker?, alltså så man kan kolla vilka som har blockat en på msn då, gärna länk ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Google möjligtvis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts