Jump to content

Msn Messenger

leftbehind
 Share

Recommended Posts

Märker att folk har mer eller mindre problem med msn och sånt. Jag ser 2 st här på sida 1.

Så jag tänkte att alla som har frågor/problem/funderingar kring msn kan ju ställa dom här, så man slipper göra en topic för varje problem.

Låter det schysst?

Edit: Man kan ju såklart snacka om allting som rör msn här.

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Märker att folk har mer eller mindre problem med msn och sånt. Jag ser 2 st här på sida 1.

Så jag tänkte att alla som har frågor/problem/funderingar kring msn kan ju ställa dom här, så man slipper göra en topic för varje problem.

Låter det schysst?

Bra

Min Msn funkar inte alls. Kan nån hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhh, bra beskrivning va problemet där :ermm:

Vet inte hur jag ska förklara :'(

När jag loggar in kommer det en ruta där det står att lösenordet är ogiltigt eller användarnamner fel försök igen.

Och det har hållt på i flera månader. Jag har testat nästan allt för att göra så msn, web eller windows messenger ska fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte hur jag ska förklara :'(

När jag loggar in kommer det en ruta där det står att lösenordet är ogiltigt eller användarnamner fel försök igen.

Och det har hållt på i flera månader. Jag har testat nästan allt för att göra så msn, web eller windows messenger ska fungera.

Ditt konto har inte försvunnit, eller så? Kan du komma in på hotmail.com? Oftast så blir kontot inaktivt efter 30 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor