kattälskaren Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Hur många levels ska man klara på polisuppdragen, kan man använda Hunter, och vad får man när man har klarat alla polisuppdrag (allså viligante sidouppdrag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) 2. Ja, man kan använda Hunter. Redigerad 4 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Du borde andvända pansarvagnen, mycket enklare om du har problem med att styra och skjuta med huntern. Du måste klara level 12, inte bara till level 12, utan klara den, så du kommer till level 13. Minns inte vad man får, men tror det står i Andvändbara länkar/information. Redigerad 4 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Det står inte i Användbara länkar/information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Har för mig man får (som i VC) 150 i armor (stavning kanske) !!! Rätta mig om jag har fel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Har för mig man får (som i VC) 150 i armor (stavning kanske) !!! Rätta mig om jag har fel !!! That's right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ok, bra och tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag tycker att det är lättast att köra motorcyckel och skuta som bara den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Om skotten tar slut då? Nej det är enklare med Rhino. Man behöver bara köra in i en bil så sprängs den! Redigerad 5 september, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Om skåtten tar skut då? Nej det är enklare med Rhino. Man behöver bara köra in i en bil så sprängs den! Skotten... Om man fuskar så använder man Oändligt med skott fusket. Jag tycker att Rhino är lättast annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Skotten... Om man fuskar så använder man Oändligt med skott fusket. Jag tycker att Rhino är lättast annars. Jajaja Men om man inte fuskar så är ju Rhinon det självklara valet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts