Jump to content

Sprar "problem"

BroDD
 Share

Recommended Posts

Förut när jag vänsterklickade på länkar, så kom de jämt upp en ruta o fråga om ja ville spara, men nu råkade ja trycka på nåt i den där rutan precis innan ja tröck på spara, så nu kommer inte den rutan upp längre, nu blir de så att filen öppnas direkt i de programmet en e gjord för... nån som vet hur jag kan få tillbaka så ja kan spara? ja vet att ja kan högerklicka o sen välja spara, men ja vill att rutan ska komma upp direkt iställe när ja trycker på länken :D

EDIT: blev visst lite konstiga ord i titeln o så :teehee:

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som vet? :teehee:

Asså, förut om ja bara klickade vanligt på saker som man kan ladda ner, så kom de upp en sparruta automatiskt... men ja råkade trycka bort de i den rutan... men ja kan ju inte trycka i de igen, eftersom ja inte kan spara, utan den rutan kommer upp, fast de blir som om man tryckt på spara o så direkt.... så man ser hur lång tid de e kvar o så....

nån som vet hur ja gör så ja kan välja spara igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rota lite i inställningarna så kanske du hittar nåt, själv tänker jag rent principiellt inte starta Internet Explorer... :huh:

Vart finns inställningarna då? ja e sämst på datorer :ermm:

ska sitta o leta lite, men nån får gärna svara ;)

EDIT: hittade nånting.. men eftersom ja e sämst på datorer vill jag inte ändra nåt ifall datan blir konstig eller nåt :P men kan detta vara de?

asså de om fråga automatiskt om hämtning av filer.. ska ja krysa i aktivera där??

post-22-1126384367_thumb.jpg

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart finns inställningarna då? ja e sämst på datorer :ermm:

ska sitta o leta lite, men nån får gärna svara :huh:

EDIT: hittade nånting.. men eftersom ja e sämst på datorer vill jag inte ändra nåt ifall datan blir konstig eller nåt ;) men kan detta vara de?

asså de om fråga automatiskt om hämtning av filer.. ska ja krysa i aktivera där??

Hahaha. okej.. nej ja ska inte skratta,

fråga automatiskt om hämtning av filer ska va aktiverad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha. okej.. nej ja ska inte skratta,

fråga automatiskt om hämtning av filer ska va aktiverad

Ok.... men nu hittar ja inte dit.. ^_^ vart e de man ska trycka för o få upp rutan.. verktyg > internet alternativ... sen då? hittar inte de nu ;)

EDIT: hitta nu..

men ska ja göra i TILLFÖRLITLIGA PLATSER, eller EJ TILLFÖRLITLIGA PLATSER?

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor