BroDD Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Förut när jag vänsterklickade på länkar, så kom de jämt upp en ruta o fråga om ja ville spara, men nu råkade ja trycka på nåt i den där rutan precis innan ja tröck på spara, så nu kommer inte den rutan upp längre, nu blir de så att filen öppnas direkt i de programmet en e gjord för... nån som vet hur jag kan få tillbaka så ja kan spara? ja vet att ja kan högerklicka o sen välja spara, men ja vill att rutan ska komma upp direkt iställe när ja trycker på länken EDIT: blev visst lite konstiga ord i titeln o så Redigerad 5 september, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ingen som vet? Asså, förut om ja bara klickade vanligt på saker som man kan ladda ner, så kom de upp en sparruta automatiskt... men ja råkade trycka bort de i den rutan... men ja kan ju inte trycka i de igen, eftersom ja inte kan spara, utan den rutan kommer upp, fast de blir som om man tryckt på spara o så direkt.... så man ser hur lång tid de e kvar o så.... nån som vet hur ja gör så ja kan välja spara igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Firefox: Options-->Downloads-->View & Edit Actions... Du får själv lista ut vad det heter på svenska. EDIT: Det blir inte bättre av att du dubbelpostar Redigerad 10 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Firefox: Options-->Downloads-->View & Edit Actions... Du får själv lista ut vad det heter på svenska. Om jag inte har firefox då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Om jag inte har firefox då? Rota lite i inställningarna så kanske du hittar nåt, själv tänker jag rent principiellt inte starta Internet Explorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Rota lite i inställningarna så kanske du hittar nåt, själv tänker jag rent principiellt inte starta Internet Explorer... Vart finns inställningarna då? ja e sämst på datorer ska sitta o leta lite, men nån får gärna svara EDIT: hittade nånting.. men eftersom ja e sämst på datorer vill jag inte ändra nåt ifall datan blir konstig eller nåt men kan detta vara de? asså de om fråga automatiskt om hämtning av filer.. ska ja krysa i aktivera där?? Redigerad 10 september, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vart finns inställningarna då? ja e sämst på datorer ska sitta o leta lite, men nån får gärna svara Återställ instälningar på Verkty - internet-blabla - program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vart finns inställningarna då? ja e sämst på datorer ska sitta o leta lite, men nån får gärna svara EDIT: hittade nånting.. men eftersom ja e sämst på datorer vill jag inte ändra nåt ifall datan blir konstig eller nåt men kan detta vara de? asså de om fråga automatiskt om hämtning av filer.. ska ja krysa i aktivera där?? Hahaha. okej.. nej ja ska inte skratta, fråga automatiskt om hämtning av filer ska va aktiverad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Hahaha. okej.. nej ja ska inte skratta, fråga automatiskt om hämtning av filer ska va aktiverad Ok.... men nu hittar ja inte dit.. vart e de man ska trycka för o få upp rutan.. verktyg > internet alternativ... sen då? hittar inte de nu EDIT: hitta nu.. men ska ja göra i TILLFÖRLITLIGA PLATSER, eller EJ TILLFÖRLITLIGA PLATSER? Redigerad 11 september, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Återställ instälningar på Verkty - internet-blabla - program Har gjort de nu, men de funkar ändå inte nån som vet nåt annat ja kan göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts