Pain To ThE MaX Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 ok...jag har inte kunnat använda internet sedan min senaste topic (den som handlar om min cd-rom) för att så fort jag startade internet och bytte hemsida så krashade hela datorn. Det började med att datan inte kunde startas och då ringde jag en vän till familjen och han hade samma problem och sa att det var ett virus. Då formaterade jag datorn och nu har jag ME istället för XP... Nyss tog jag bort mitt cd-brännarprogram (Easy cdcreator 4) och jag kan surfa. Jag har inte startat om datorn för att då kanske jag inte komma in hit. Jag tycker också det är konstigt att installera nya drivrutiner till mitt grafikkort på ME. Jag kan inte få inställningarna att fungera. Rundll krachar när jag kommer dit. Måste ha nya drivrutiner för att annars kan jag inte starta ett enda spel som använder opengl vilket många spel gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 VAD HAR DU FÖR KORT? *** caps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts