T-ReeX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag har köpt San Andreas och jag har 3.0 ghz 256mb grafik och 1024 mb ram ... Men Det laggar kan nån snälla hjälpa mig ? m.v.h. // Eddy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Bättre trådtitel tack. *rapporterad* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Senaste drivrutinerna till grafikortet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Ännu en gång. Användbara länkar/information. Första länken står det lite hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Bättre trådtitel tack. Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts