Lindström Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tja! Finns det något program som gör att man kan ändra vad man kan ha snabbknapparna till på tangentbordet? Endel funkar inte för mig, och jag vill att dom ska göra det.. Så tänkte ändra om det går? /Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Hittade KeyChange efter en snabb sökning på download.com, testa det http://www.download.com/KeyChange/3000-209...tml?tag=lst-0-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tack, men det var inte så jag menade! Jag menar dem knapparna där uppe, typ "play", "inkorg", "internet"! Någon mer som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jaha dom, tanka drivrutiner till tangentbordet så borde du få med ett program där du kan ställa in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Asså, jag vill att dom ska göra andra saker, typ öppna program, mappar & grejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Asså, jag vill att dom ska göra andra saker, typ öppna program, mappar & grejer.. Med programet som följde med mitt tngbrd på förra datorn kunde man välja helt själv vilka funktioner man ville knapparna skulle ha. det är ju värt att gå in och kolla påutvecklarnas sida om dom har nåt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts