T-Ryder Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Någon som jag kan låna ut ett save game till som kan hjälpa mig få polisuniformen? Har försökt massor med gånger men när man har typ 35% på Barbara så vill hon gå på dans och då skiter det sig ALLTID! Pleeeease? Slå henne en gång säå att dejten misslyckas så kanske hon inte vill dansa nästa gång. Men var försiktig så att hon inte dumpar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ja hatar också att dansa med brudarna för mitt spel laggar och sånt när man dansar men det hjälper inte att slå dom(det har ja prövat ) men låt dejten bli misslyckad och sen vill hon oftast inte dansa på ett tag. Det går även att slippa dansa genom att komma en stund senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 T.ex helt gröna kläder ger dig ju mer respekt på det är ungefär som om man har gimpsuit då får man mer sexighet så någon fördel borde det ju finnas iallafall kanske Edit: pimpsuit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Edit: pimpsuit Vad menar du med pimpsuit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts