Keshon Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vad menar du? Är du också fattlös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA_ÄGER Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag har testat det, men jag tyckte det va rena skiten. Inte tillrekligt avancerat för min smak. Är det tillräckligt avancerat för dig att stava då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag har testat det, men jag tyckte det va rena skiten. Inte tillrekligt avancerat för min smak. Hm, din stavning verkar inte vara så avancerad iallafall. Du kan ju ta och köra upp någonting i din penetrerade ringmuskel så att du blir lite mer positiv om saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Keshon Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Är det tillräckligt avancerat för dig att stava då? Nej, inte lika svårt som när du ska få upp den för att pumpa mordin. (pumpen ur garaget that is) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Keshon Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hm, din stavning verkar inte vara så avancerad iallafall. Du kan ju ta och köra upp någonting i din penetrerade ringmuskel så att du blir lite mer positiv om saker och ting. Nej tack. Jag tänder inte på analsex, varesig åt ena eller andra hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Nej tack. Jag tänder inte på analsex, varesig åt ena eller andra hållet. Synd, det är nämligen det ändå sättet jag vet där man kan få mentalt handikappade ungar som dig att bli lite positiva om saker och ting. Men du, kan jag få fråga vad som är så avancerat med MTA? Redigerad 6 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Keshon Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Men du, kan jag få fråga vad som är så avancerat med MTA? Precis allt. Det är riktigt grymt. Jag fattar inte hur ni lyckas få det att krångla. Det är ju en genial mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Synd, det är nämligen det ändå sättet jag vet där man kan få mentalt handikappade ungar som dig att bli lite positiva om saker och ting. Men du, kan jag få fråga vad som är så avancerat med MTA? Är väl hoppen vid malibu på stunt servrarna. å du. ja va du nu heter vc-mp e mkt mkt mkt bättre. skönare också. n00b kan du va sj. som precis provat mta å tycker de e sketcoolt me multiplayer Redigerad 6 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Precis allt. Det är riktigt grymt. Jag fattar inte hur ni lyckas få det att krångla. Det är ju en genial mod. Horisonella rotationen är inte synkroniserad. <- Är det I VC-MP. Det är laggigt eftersom att dem använder "force movement" metoden med nätkoden. <- Nätkoden är krypterad med MD5 i VC-MP, det laggar inte lika mycket. Många småbuggar som kan ses som fusk. <- Inga funna i VC-MP. Dem använder Raknet som API. <- VC-MP använder en egenbyggd API -> Mycket stabilare. Många fler animationer synkroniserade i VC-MP dessutom. Listan är mycket längre än denna, men nu orkar jag inte skriva mer. Redigerad 6 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Keshon Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Nu ska inte du vara såndär. Sånt kan göra ont förstår du. Edit: och lat är du också Redigerad 6 september, 2005 av Keshon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Nu ska inte du vara såndär. Sånt kan göra ont förstår du. Edit: och lat är du också Vad menar du med "såndär". Redigerad 6 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nu ska inte du vara såndär. Sånt kan göra ont förstår du. Edit: och lat är du också Öh?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Keshon Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Kåt, påtänd och odräglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Kåt, påtänd och odräglig. Är du?.. ooh. gangsta. cool du e . fett på hooden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Keshon Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Är du?.. ooh. gangsta. cool du e . fett på hooden Hell yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Kåt, påtänd och odräglig. Vad kan detta ha med det vi just diskuterade att göra? Istället för att försöka byta samtalsämne så kan du bara sluta skicka inlägg i denna tråden och förstå att du inte har någonting annat att säga angående det vi just diskuterade. Jag hoppas att du får hjälp någon vacker dag. Adjö. Redigerad 6 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Tadaaa där in på downloads bara. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Den här "coola" killen Keshon har fått en varning i en annan tråd pg.a grovt påhopp. I och med det så tog jag bort hans rättigheter att skriva i 50 dagar, så ni slipper hans totalt onödiga inlägg ett tag. Kommer han tillbaka och uppträder likadant igen utan att ha lärt sig något kommer jag se till så att han blir bannad. Jag kommer även hålla koll på hans IP nummer så att han inte skapar en användare till. Hoppas det blir bra såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Den här "coola" killen Keshon har fått en varning i en annan tråd pg.a grovt påhopp. I och med det så tog jag bort hans rättigheter att skriva i 50 dagar, så ni slipper hans totalt onödiga inlägg ett tag. Kommer han tillbaka och uppträder likadant igen utan att ha lärt sig något kommer jag se till så att han blir bannad. Jag kommer även hålla koll på hans IP nummer så att han inte skapar en användare till. Hoppas det blir bra såhär. Jo han verkade rätt dampig och spammade rejält hadde jag varit mod hadde jag bannat honnom om han bettedde sej så i mitt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Hmm... ok lite offtopic tycker ja ni verkar va men ända. ok Vc-Mp e bättre, men de funkar inte alltid när ja ska gå in på en server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts