eddy Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tjena nu kan ja inte spela basket på gtasa(ps2) längre och vad ska man göra då? ja har sökt i forumet så antingen suger ja på söka eller så finns inget om det här så skriv förhelvete inte SÖÖÖÖÖÖK!! som reply... tacktack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Ja, du suger på att söka, men jag ska hjälpa dig ändå eftersom jag känner mig snäll idag. Eller inte hjälpa, men alltså.. När man sparar i Mad doggs mansion så fungerar inte basketen längre, varför vet jag inte. Om du nu vill spela basket är det ju bara att starta om och sticka till en basketkorg, sen när du vill sluta är det ju bara att ladda om igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tjena nu kan ja inte spela basket på gtasa(ps2) längre och vad ska man göra då? ja har sökt i forumet så antingen suger ja på söka eller så finns inget om det här så skriv förhelvete inte SÖÖÖÖÖÖK!! som reply... tacktack Kolla i användbara länkar/information topicen som är klistrat, du har fått basket buggen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jepagodo Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Var och hur spelar man basket? eller är det bara på ps2? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Var och hur spelar man basket? eller är det bara på ps2? Bakom smokes hus tror jag det var. Och i mad doggs mansion finns det en plan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Det finns bland annat vid Sweets hus, i Playa Del Seville, i East Los Santos, precis norr om baren nära Grove Street i Ganton mm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Det räcker inte alltid med att söka, hittar man inte det man söker efter genom sökning ska man kolla i Användbara Länkar/Information. Hittar man inget där kan man göra en ny topic. Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts