Robban87 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 1. Jag har varit på taken till varenda Polisstation i SA men hittar ingen Polishelikopter nån stans, någon som vet vad det är för fel eller vart man SÄKERT kan hitta en? 2. Förutom i Dorethy i SF, vart finns de andra Brandstationerna? 3. I vilken folder lägger jag Real-Car Names Modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 1. Jag har varit på taken till varenda Polisstation i SA men hittar ingen Polishelikopter nån stans, någon som vet vad det är för fel eller vart man SÄKERT kan hitta en? 2. Förutom i Dorethy i SF, vart finns de andra Brandstationerna? 3. I vilken folder lägger jag Real-Car Names Modden? 1: Man kan inte flyga förren man klarat Learning To Fly uppdraget vilket jag påstår du har gjort. Och om du har klarat det uppdraget så har du nog även klarat Toreno's Last Flight där går du bland annat upp på en helikopterplatta som tillhör en polisstation. Så där brukar det stå en polishelikopter. 2: Finns en nära Cykelparken i Idlewood. Däm svänger av från Motorvägen brukar det stå en brandbil. Även nära en Burger Shot i Roca Escelante. Tror jag. 3: Ehh. Orka Modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Och är det någon som vet om man kan koppla AV släp till dragbilarna utan att behöva backa dom snett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Och är det någon som vet om man kan koppla AV släp till dragbilarna utan att behöva backa dom snett? Nix, man måste backa snett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 3. I vilken folder lägger jag Real-Car Names Modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts