Jump to content

Mitt forum.

I lol
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Kan säkert vara skoj om du vill sitta och snacka med dig själv. hitta på nåt eget istället, tror knappast ett konsoll/gta/film/musik- forum kommer slå igenom och bli något stort.

Nåja, det e inte färdigt ännu :">

Edit: Ska försöka göra en websida sen också :ermm:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snällt att trycka ner honom eller? och du ska vara mod

Trycka ner? Snarare att han säger sanningen. Alla här VET vad som kommer hända med I_lols forum. Alla VET att han kommer jobba på det i en halvtimme sen tröttna. Alla VET att hans forum är så pass tråkigt att ingen kommer bli medlem där. Alla VET att forumet ENDAST består av medlemmar på GTAsajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trycka ner? Snarare att han säger sanningen. Alla här VET vad som kommer hända med I_lols forum. Alla VET att han kommer jobba på det i en halvtimme sen tröttna. Alla VET att hans forum är så pass tråkigt att ingen kommer bli medlem där. Alla VET att forumet ENDAST består av medlemmar på GTAsajten.

Suck.... man vet aldrig.

Får se hur det går när jag gjort hemsidan :ermm:

jag tar inte illa upp om vad ni ''tror''

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men du greppar väll själv att man kan säga det snällare än att säga "säkert vara skoj om du vill sitta och snacka med dig själv" och det är det jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snällt att trycka ner honom eller? och du ska vara mod

Hahaha trycka ner. :ermm: man måste kunna ta sanningen. och är i lol tillräckligt säker på sin sak tar han det posetivt och jobbar hårdare för att forumet ska bli nåt. gå och läs en bok eller nåt om du inte äns tål att andra får lite negativ kritik

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herre gud, så du tycker inte att man ska föregå med gott exempel eller? Måhända att HAN skulle kunna TA sådan kritik men skulle du verkligen kunna skriva så till någon helt ny eller inte så rutinerad här? jag tycker iaf att man ska kunna säga allt på ett snällare sätt till alla, och skita i vad dom förtjänar eller skulle kunna TA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor