CurunirOfValinor Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Det var en gång ett lågprisflyg som åkte Stockholm-Oslo det var ett sånt billigt flyg så att det inte fanns golv utan dom fick hålla i sig i taket. I planet fanns det 51 svenskar och 50 norrmän. Då kom piloten in och sa: - Vi är för tungt belastade, En av er måste släppa! Alla börjarde tjafa och prata men så sa ena svensken: - Jag får väll hoppa eftersom det finns en för mycket svensk här. Då applåderade normännen. Vart var det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Vart var det roliga? Nu tror jag att jag fattar. Eftersom norrmännen applåderar så måste dom ha släppt taget och därför faller dom(alla norrmän) ner mot marken mot en ohygglig död. Smart svensk. Redigerad 4 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vart var det roliga? Det var en gång ett lågprisflyg som åkte Stockholm-Oslo det var ett sånt billigt flyg så att det inte fanns golv utan dom fick hålla i sig i taket. I planet fanns det 51 svenskar och 50 norrmän. Då kom piloten in och sa: - Vi är för tungt belastade, En av er måste släppa! Alla börjarde tjafa och prata men så sa ena svensken: - Jag får väll hoppa eftersom det finns en för mycket svensk här. Då applåderade normännen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Nu tror jag att jag fattar. Eftersom norrmännen applåderar så måste dom ha släppt taget och därför faller dom(alla norrmän) ner mot marken mot en ohygglig död. Smart svensk. Aha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Nu tror jag att jag fattar. Eftersom norrmännen applåderar så måste dom ha släppt taget och därför faller dom(alla norrmän) ner mot marken mot en ohygglig död. Smart svensk. Redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Nu tror jag att jag fattar. Eftersom norrmännen applåderar så måste dom ha släppt taget och därför faller dom(alla norrmän) ner mot marken mot en ohygglig död. Smart svensk. Smart Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vet ni varför norrnämmen har pyjamas på sig när dom kör motorcykel ? svar: för att dom ligger ner i kurvorna.. Haha den var jädrans skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Redan? Vad klagar du över? Du lär ju inte ha fattat första gången du hörde den heller på direkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Det var en Norsk blondin och en brunett som gick på stranden... Plötsligt utbrister brunetten: -Åh, titta en stackar död fågel. -var var!? Skriker Den norska blondinen och tittar upp i luften... Vad får du om du vänder uppochner på en Norsk blondin!? -En illaluktande brunett... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vad får man om man delar ett A4 på mitten? Ett norskt pussel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vad får man om man korsar en skölpadda med en åsna.. jo en norrman men hjälm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Oh hell no... You shitting me?... Norkska vitsar? amagad! Jag får damp på norska vitsar.... det är det ända svenskarna kan ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 En norsk man som var ute och åkte och blev stoppad av polisen: Ursäkta får vi gå igenom er bil? Vist men är det inte enklare att gå runt den? Har två sånna där norska skämt böcker men orka leta reda på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 En norsk man som var ute och åkte och blev stoppad av polisen: Ursäkta får vi gå igenom er bil? Vist men är det inte enklare att gå runt den? Eh, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Eh, va? Ibland vill poliser gå igenom(på det sättet så de genomsöker bilen i fråga) en bil om de misstänker att det kan finnas nåt som inte är lagligt i bilen. Så polisen frågade om det var okej att de gjorde det(egentligen brukar de inte fråga, de skriker bara åt chaffuören att gå ur bilen ), men då sa den otroligt smarta norrmannen "Är det inte lättare att gå runt den?" så att han trodde att polisen ville öppna hans dörr och gå igenom bilen från ena dörren till den andra och på så sätt ha gått igenom bilen på ett sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Ibland vill poliser gå igenom(på det sättet så de genomsöker bilen i fråga) en bil om de misstänker att det kan finnas nåt som inte är lagligt i bilen. Så polisen frågade om det var okej att de gjorde det(egentligen brukar de inte fråga, de skriker bara åt chaffuören att gå ur bilen ), men då sa den otroligt smarta norrmannen "Är det inte lättare att gå runt den?" så att han trodde att polisen ville öppna hans dörr och gå igenom bilen från ena dörren till den andra och på så sätt ha gått igenom bilen på ett sätt och vis. Jaha, trodde poängen var att de skulle till andra sidan bilen men var för dumma att tänka på de kunde gå runt... Långsökt eftersom de aldrig ursäktar sig innan som du säger. VickeX, har du hittat på den själv din fuskare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jaha, trodde poängen var att de skulle till andra sidan bilen men var för dumma att tänka på de kunde gå runt... Långsökt eftersom de aldrig ursäktar sig innan som du säger. VickeX, har du hittat på den själv din fuskare? Nix....... Hittade den i en liten Knep o Knåp handbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Varför byter norrmännen bara blöja på sitt barn en gång i månaden ? - Det står 1-3kg på förpackningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Varför öppnar norrmännen mjölkpaketen i affären? För att det står öppnas här Den norska läraren till den norska eleven: - Sköter du skolan ordentligt? Du har u svarta ringar under ögonen. - Inga problem, det är studiecirklar En norsk man ringer till läkaren: - Du måste hjälpa mig. - Ja hur är problemet? - Jo, det är såhär jag hör röster men ser ingen människa. - Hur ofta uppstår dessa problem? - Varje gång telefonen ringer. Ur högtalaren på Göteborgs tågstation: - X2000 mot Stockholm går 12.57, X200 mot Malmö går 13.31 och tåget till Oslo går när den lilla visaren står på två och den stora visaren på tolv. - Vet du hur norrmännen slår ihjäl en geting? - Nej. - Dom jagar in den under sängen och sågar av benen. - Vet du vad det är för likhet mellan en norsk man och en katt? - Nej. - Båda är rädda för dammsugaren. - Vet du varför norrmännen tror att det finns liv på månen? - Nej. - För att det lyser där. Orkar inte skriva mer... Fast... Imorn kommer farmor vara här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Sorry för dbbpost. Men fan va dött det va här. Tar det så lång tid att läsa mitt förra inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts