Cyper Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag undrar bara om Liberty City Stories kommer till Ps2;an ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag undrar bara om Liberty City Stories kommer till Ps2;an ochså? Skulle vara lite kul, skulle typ vara lika värdelöst som gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Enligt mig har gta3 bästa staden. Och den HAR bästa grafiken iaf på ps2. Ingen som vet om det kommer på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Nej, specialgjort för PSP om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 skulle typ vara lika värdelöst som gta3 Vad menar du med att det skulle vara lika värdelöst som GTA 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vad menar du med att det skulle vara lika värdelöst som GTA 3? Att han tycker att Liberty City Stories kommer att vara lika värdelöst som GTA3 på PS2 om det hade kommit ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tropical_storm_cindy Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Liberty city e tråkigt om man jämför med san andreas för san andreas e ju bl.a. så mycket större. men om man skulle göra om staden lite i liberty city och förstora den rejält skulle det vara kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej, specialgjort för PSP om jag minns rätt. Det var allt synd, skulle vara kul att komma tillbaka till LC. Själv är det den stad jag gillar mäst I hela gta-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det var allt synd, skulle vara kul att komma tillbaka till LC. Själv är det den stad jag gillar mäst I hela gta-serien. Du kan nog komma tillbaka till Liberty City!! Rota fram GTA 3 eller installera modden som gör att man är i LC istället för Vice City, eller flyg dit på San Andreas. Men det enklaste och roligaste kostar minst 3000 (:!!! (köpa spelet och en PSP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Du kan nog komma tillbaka till Liberty City!! Rota fram GTA 3 eller installera modden som gör att man är i LC istället för Vice City, eller flyg dit på San Andreas. Men det enklaste och roligaste kostar minst 3000 (köpa spelet och en PSP) Man kan väl inte köra till Liberty City i skrimish? Man kan väl bara göra det i ett uppdrag? Annars skulle det vara nice i och för sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Fast det finns ju i GTA1 med, väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Fast det finns ju i GTA1 med, väl? Liberty City, San Andreas och Vice City. Det är dom städer man kan spela på/i på GTA 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Liberty City Stories kommer ENDAST till PSP! Står i alla trailers och på alla hemsidor och jag litar på det... Vill ni se trailern kolla ner en centimeter så får ni se en snutt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts