Xemtoth Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 *Spoilervarnning, typ* På strapped for cash sitter jag fast, jag har bara 1 familje medlem kvar att rädda från Wardogs, ja gömmer mig i skuggorna vid byggplatsen där det är 3 killar; 2 med matchete's och en med Bedövnings gevär, skjuter jag ena med bedövnings gevär så märker alla andra, och om jag gör stealth kills så märker andra för jag gör ljud ifrån mig, kan nån tipsa mig lite hur jag ska fixa dem där 3 killarna? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Verkar inte vara så många som lirar manhunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Verkar inte vara så många som lirar manhunt Eller så ligger folket och sover för att det är helg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Verkar inte vara så många som lirar manhunt Vad har det med saken att göra?? Dem som spelar kanske vet? tänk lite edit: Klarade det nu, nu e det Firepower som gäller Redigerad 4 september, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts