Mathias Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Jag vill spela lite på ett men jag vet inte vilket. jag har tröttnat på tibia och orkar inte betala för WoW men övriga tips är välkommna. edit: ber om ursäkt sökningen stog på today (tröck på fel) så jag hittade inget när jag sökte första gången. Redigerad 3 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 RuneScape? Guild Wars? Det är dom ända bra som är gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Guild Wars är varken gratis eller MMORPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Guild Wars är varken gratis eller MMORPG Det jag menade med gratis är ingen månadskostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Det jag menade med gratis är ingen månadskostnad. No shit Ontopic: City of Heroes var rätt kul ett tag, månadskostnad dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts