Cyper Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Hejsan. Tänkte att det kanske skulle vara kul med en sån här tråd. Här kan vi diskutera och ge förslag om filmer från 80-90 talet. Ta gärna bilder på fodralet, och kanske skriv handlingen. Spelar ingen roll om det är på video eller dvd. Redigerad 3 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Boyn n the hood btw thomas ian griffith, han blev ju verkligen 90-talet action stjärna Redigerad 3 september, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Boyn n the hood btw thomas ian griffith, han blev ju verkligen 90-talet action stjärna Man måste ju bara älska den filmen, så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Less Than Zero Baserad på Bret Easton Ellis första roman vid samma namn. Ett klart mästerverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Älskar verkligen Thomas ian Griffith, skulle villja se nån annan film med han. Nån fler som känner till han? I alla fall, det är värt en titt på Excssive Force! Här är ochså en av mina godingar! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Älskar verkligen Thomas ian Griffith, skulle villja se nån annan film med han. Nån fler som känner till han? I alla fall, det är värt en titt på Excssive Force! Här är ochså en av mina godingar! :"> "Gud förlåter. Det gör inte jag" aaaahahaha! =) Ja, ojojoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Nämner Blood In Blood Out ännu en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 "Gud förlåter. Det gör inte jag" aaaahahaha! =) Ja, ojojoj... Not me either. Det är värt en titt på den filmen I allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Älskar Titta vi spökar-filmerna. Dem som inte sett dem filmerna borde verkligen se dem. http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produk...&id=40797&&ref= http://www.discshop.se/LIVE/shop/img/omslag/front_large/40797.jpg Redigerad 3 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Menace 2 Society är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Grym film http://bb.myrice.com/movie/image_c/20041114160805.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ja. hellraiser. Pinhead måste ju vara en av den moderna skräckfilmens mest spridda kultpersoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Pulp Fiction är ett mästerverk iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 HOT SHOT 2!!!!111!!!!! Råäg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag säger Stanley Kubricks film Full Metal Jacket. Så jävla underbar film, finns inte många filmer som kommer upp till den nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 http://img393.imageshack.us/img393/779/reservoirdogs3336lw.jpg Klart en av tidernas coolaste filmer, och även den som gjorde Tarantino till ett stort namn inom filmens värld. Här finns grym dialog, bra handling och snygg filmning. Den har inte åldrats en dag sedan '92. Oh, det lät bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Jag säger Stanley Kubricks film Full Metal Jacket. Så jävla underbar film, finns inte många filmer som kommer upp till den nivån. ''Do you suck dick?!''. Den filmen har jag sett reklam på! Värkar grym! Edit: Tycker att filmer från 85-90-talet är bäst! För mycket töntiga special effekter I många filmer nu, dock inte alla, men för många. Redigerad 6 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Tycker nog Ghost Dog - Way of The Samurai ( http://www.webhallen.com/prod.php?id=1427 ) Är rätt bra, annars om man ska titta lite tidigare än slutet av 90-talet så blir det nog Stalingrad. ( http://www.webhallen.com/prod.php?id=2216 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 En av mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts