gizmo91 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Behöver som sagt hjälp!!!! Om jag tex köper Star Wars Galaxies - Episode III - Rage of the Wookies - The Total Experience (DVD) från webhallen.com som innehåller star wars galaxies + 2 expansions om jag behöver betala för varje spel eller bara för ett Redigerad 3 september, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Behöver som sagt hjälp!!!! Om jag tex köper Star Wars Galaxies - Episode III - Rage of the Wookies - The Total Experience (DVD) från webhallen.com som innehåller star wars galaxies + 2 expansions om jag behöver betala för varje spel eller bara för ett Öööh? De står ju att paketet innehåller alla spelen, vilket betyder att du betalar för paketet och inte spelen var för sig. De kostar alltså 249 för alla 3 spelen/expansionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Öööh? De står ju att paketet innehåller alla spelen, vilket betyder att du betalar för paketet och inte spelen var för sig. De kostar alltså 249 för alla 3 spelen/expansionerna Öhhhh det kostar 249 kronor att köpa.Men det jag menade var om jag skulle betala för det senaste expansionen eftersom man kör den men har dom andra installerade. EDIT:Vad jag undrade var vad det kostade i månaden Redigerad 3 september, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Öhhhh det kostar 249 kronor att köpa.Men det jag menade var om jag skulle betala för det senaste expansionen eftersom man kör den men har dom andra installerade. EDIT:Vad jag undrade var vad det kostade i månaden Du talar i nattmössan tycker jag. Månadskostnaden står på sidan. 14$ i månaden, ca 120 kr alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Du talar i nattmössan tycker jag. Månadskostnaden står på sidan. 14$ i månaden, ca 120 kr alltså. HAHA ja det kanske jag gör. Men om jag installerar alla ska jag sen betala för 120 spånn eller 120 för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 HAHA ja det kanske jag gör. Men om jag installerar alla ska jag sen betala för 120 spånn eller 120 för alla Du behöver ej betala extra månadskostnad för expansionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Du behöver ej betala extra månadskostnad för expansionerna Ok tack då ska jag köpa det snart Oopps jag såg att jag skrev spånn istället för sånn i förra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts