mums_mums Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Hej Hej hadde lust att spela lite SA multiplayer på PS2 med min kompis så vi körde svärds duell. Vi mötte varandra och började hugga med våra svärd. min kompis slog av huvudet på player 1 och sen när jag vaknade upp utanför MP ikonen så var jag huvud lös och det sprutade blood hella tiden. är det normalt Redigerad 3 september, 2005 av mums_mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Det är normalt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21121&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Gammalt... Redigerad 3 september, 2005 av RanDo0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Gammalt... Nu skrev han inte det för att flasha o säga "åh titta jag var först me detta" utan att han frågade om det var normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Trodde att det var nåt bugg som bara gick om man fuskar sten mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Trodde att det var nåt bugg som bara gick om man fuskar sten mycket Jo en bugg är det nog, men den beror inte på att man fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 OK tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sherm Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Gammalt... VÄLDIGT gammalt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 VÄLDIGT gammalt.... Han frågade ju om att det va normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jobbigt med alla som kommenterar "GAmmal" o.s.v. Inge BRYR sig om ni har varit med sen 50-talet eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 ... http://hem.bredband.net/oyken/files/pictures/first.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts