P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) I 1.6 kan man ta bort det genom att skriva i consolen: cl_bob 0 Äre inte cl_bobcykle 1 ? för övrigt: Ja, det är lönt att installera .. nu när du ändå har köpt det så borde man ju inte fråga sig om det är värt att INSTALLERA Redigerad 3 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Äre inte cl_bobcykle 1 ? för övrigt: Ja, det är lönt att installera .. nu när du ändå har köpt det så borde man ju inte fråga sig om det är värt att INSTALLERA Kommer inte ihåg exakt vad cl_bobcycle gör men det är iaf cl_bob 0 som gör så att det inte gungar i 1.6. Det vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag hittade det i buskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag hittade det i buskarna Fattiglapp, jag köpte det för 99:- på toyrus lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 8 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Du hörde det, Han köppte det i en affär! Är det så svårt att förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag angriper inte thegtafreak nu men jag tror allvarligt talat att han lider av någon slags mental defekt. Möjligtvis är han autistisk. Jag angriper honom inte men ni ser ju själva att han har svårt att förstå uttryck och om folk är sura eller glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 VA??? Fan billigare än din bredbandskostnad. Haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts