Maxz Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag har haft detta problem förut men kommer ej ihåg hur jag fixade detta. Ni ser är adressfältet inte ser ut som det brukar göra. Hur fixar jag tillbaka till det vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Högerklicka och kryssa ur lås verktygsfälten, och dra runt lite så ska det nog bli som du vill ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Tackar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Eller så trycker du bara på knappen F11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Eller så trycker du bara på knappen F11 Det problemet han hade är inte helskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Det problemet han hade är inte helskärm Nehe? trodde jag... blir ju sådär då...... sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Nehe? trodde jag... blir ju sådär då...... sorry Nej, tryck på F11 får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Nej, tryck på F11 får du se Ah.. Äh, tyst... såg lika ut iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Förlåt för uppdragning av tråd men... Jag har typ helskärm. Fast jag ser Firefox grejjset där uppe och ingen F-tangent hjälper :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Förlåt för uppdragning av tråd men... Jag har typ helskärm. Fast jag ser Firefox grejjset där uppe och ingen F-tangent hjälper :'( Öh, va? Screen tack.. eller vad är det du vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 F11 är helskärm, annars en liten bild på hur det ser ut skulle underlätta. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Förlåt för uppdragning av tråd men... Jag har typ helskärm. Fast jag ser Firefox grejjset där uppe och ingen F-tangent hjälper :'( Bara tryck på återställ, knappen mellan _ och x längst uppe till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Bara tryck på återställ, knappen mellan _ och x längst uppe till höger Allting fixade sig. Asså jag hadde helskärm fast jag såg det lilla blå där det stog gtasatjens forum men jag hadde inget addressfält eller nåt. Jaja det funkar nu tack iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts