maxmackan Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hej! Min kompis lånar mitt gta vc nu och jag känner mig lite spelsugen så jag undrar om någon skulle kunna ladda upp en no cd crack åt mig. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hej! Min kompis lånar mitt gta vc nu och jag känner mig lite spelsugen så jag undrar om någon skulle kunna ladda upp en no cd crack åt mig. Tack på förhand! Warez? *report* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Det finns en här på Gtasajten! =) http://www.gtasajten.com/vc_NOCD-ultra13.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Jag har faktist KÖPT spelet även om ni inte tror mig!! Redigerad 3 september, 2005 av maxmackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Warez? *report* Det är inte warez, om man har ett spel och sen inte vill byta cd hela tiden så e det ju praktis§kt att ha nocd cracks till dem, ingen har sagt något om att ladda ner spel. Redigerad 3 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Det är inte warez, om man har ett spel och sen inte vill byta cd hela tiden så e det ju praktis§kt att ha nocd cracks till dem, ingen har sagt något om att ladda ner spel. Är det inte mer krävande att köra spel med cracks? Har fått för mig det, men jag kanske har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag har faktist KÖPT spelet även om ni inte tror mig!! Bevisa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Bevisa det. Hur ska jag kunna bevisa att jag har köpt det? Min kompis har ju lånat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hur ska jag kunna bevisa att jag har köpt det? Min kompis har ju lånat det! Då har du ett problem, eller så ljuger du helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Tror inte på dig Redigerad 3 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Eftersom alla här tror att jag har laddat ner mitt vice city så får jag väl ta tillbaka mitt gta vice city från min vän och ta kort där jag på sidan lagt en lapp där det står att det är mitt, för att bevisa att jag har köpt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 HÅ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Eftersom alla här tror att jag har laddat ner mitt vice city så får jag väl ta tillbaka mitt gta vice city från min vän och ta kort där jag på sidan lagt en lapp där det står att det är mitt, för att bevisa att jag har köpt det! Varför det? Jag menar... Cracks är ju inte alls lika svårt att få tag i som t.ex barnporr, och det är inte svårt att få tag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Cracks är ju inte alls lika svårt att få tag i som t.ex barnporr, och det är inte svårt att få tag i Säger han som erfarenheter av just detta. Barnporr d.v.s. Det är nog inte svårt för dig, du kan ju göra det själv. Redigerad 3 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Säger han som erfarenheter av just detta. Barnporr d.v.s. Det är nog inte svårt för dig, du kan ju göra det själv. Oh, I am. Belive me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Varför det? Jag menar... Cracks är ju inte alls lika svårt att få tag i som t.ex barnporr, och det är inte svårt att få tag i det svåra är inte att hitta cracks utan att hitta dem utan virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Varför det? Jag menar... Cracks är ju inte alls lika svårt att få tag i som t.ex barnporr, och det är inte svårt att få tag i Du tycker inte det är svårt att få tag i barnporr Vilken jävla kommentar BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 [O][T],Sep 3 2005, 20:16] Du tycker inte det är svårt att få tag i barnporr Vilken jävla kommentar BOT Imponerad eller hur? Nä, men skämt åsido. Se det som en positiv, eller negativ kontrast. Nej, det är inte svårt att få tag i porr. Det är ungefär lika svårt att få tag i sådant som det är att få tag i Cracks, det gäller bara att veta vad man ska söka efter... Som allt annat I grund och botten så vill jag få fram att det är rätt onödigt att fråga efter Cracks då det kryllar av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OkKE_ Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Hur fan hade ni tänkt att han ska bevisa det? Låt han va !... Han frågade om no cd crack... ente att ni ska säga "Warez" eller att ni ska prata om barnporr Redigerad 4 september, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts