Bosse Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Han nämndes av Homer och att han var uppe i himlen, sen i slutet på avsnittet så såg man Tupac i himlen. Minns inte avsnittsnumret(hmm kollade jag ens det...). Precis, han är ju död Himlen och himlen, de tror ja dock inte. Redigerad 3 september, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Precis, han är ju död Himlen och himlen, de tror ja dock inte. Han är död enligt media. Redigerad 3 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Artoo. hmm... Arto är gris på något språk tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Alien 1 boxen med de tre första filmerna: "In space no one can hear you scream" Översättning:: "I rummet kan ingen höra dig skrika" Marge Simpson ZTV:"The cat needs its medication" Översättning:"katten behöver meditera" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Kollade på en dokumentär om woodstock förra veckan eller nåt då hade de översatt en del av texterna på låtan så jävla korkat När vi ändå är inne på Simpsons, det är oerhört störande när dom ersätter en amerikansk kändis med en svensk kändis i textningen. Vad fan tänker dom med? Störande! mm, stör mig också på det en gång säger en "back to you bob saget" (han som höll i americas funniest home videos) det översatta dom till "tillbaks till dig loffe" Redigerad 3 september, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 mm, stör mig också på det en gång säger en "back to you bob saget" (han som höll i americas funniest home videos) det översatta dom till "tillbaks till dig loffe" Hahaha, de har jag aldrig sett! Fasen va dumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag hatar när man översätter filmer till De...(hänsynslösa, omutbara...) Fast egentligen hatar jag ALLA titelöversättningar. Det är alltid så jävla mycket snyggare på originalspråket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts