Mr.Dumbom Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag behöver tips på såna katastrof-filmer. Detta filmer har jag sett och det är liknande filer jag vill ha tips på också. Armageddon The Day After Tomorrow The Core Jag vet att det finns en som heter Deep Impact den har jag inte sett så den behöver ni inte nämna. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Independence Day med Will Smith(har för mig det i alla fall). http://www.imdb.com/title//tt0116629/ Redigerad 2 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 dom här är kanske inte så bra men dom är iaf sevärda Dante's Peak (Vulkanfilm) Twister (Vet inte om det kan kallas katastroffilm men jag tyckte den var ganska bra (Tornado)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Vulcano... En av mina favoritfilmer.... Handlar om ett vulkanutbrott och en kille som har ider på hur som ska leda lavan till havet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Deep Impact 28 dagar senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Volcano, Skyskrapan Brinner, Titanic, Godzilla, Aftershock - Earthquake in New York, Storm, Turbulence - Heavy Metal Thunder, Fear of Flying - Turbulence 2, Avalanche, Katastroflarm Los Angeles, Windfall och Disaster är några exempel, men har inte sett alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Världarnas Krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Pacman-the movie. harry potter. neej men. Världarnas Krig vill jag se iaf Redigerad 2 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ojoj, vad mycket bra tips! Värlarnas Krig har jag sett och den sög ju totalt. Ska se om jag hittar någon DVD-Film på marknaden som är här ikring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Eldstormen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Räknas ladder 49 som en katastrof film? Jag tycker inte den är speciellt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Alive Volcano Terror in the mall (b-film men ändå rätt spännande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts