T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Kompisarna Tv-spel/dator Träna kampsport Godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Mineralvatten! Jag dricker 1-2 flaskor dagligen. Om jag bara fick dricka en sorts dricka resten av mitt liv skulle det vara mineralvatten. http://www.carlsberg.se/archive/images//01/01/samli023.jpg Redigerad 3 september, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Lol! Vem betalar ~20:-/litern för vatten i flaska när det kostar 5 öre/litern i vattenkranen (no offense)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Mineralvatten! Jag dricker 1-2 flaskor dagligen. Om jag bara fick dricka en sorts dricka resten av mitt liv skulle det vara mineralvatten. http://www.carlsberg.se/archive/images//01/01/samli023.jpg Üsch! Föredrar kranvatten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 I just love loka päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Sitta på balkongen och bara kolla på blixtar och lyssnar på regnet och bullret Det gillar jag . Så jävla rätt.. det har jag inte tänkt på att jag gillar innan fast lägga till snus där också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Timer på kameran/webcamen? Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 TV/Data-Spel (Action,RPG,Strategy och Racing) Musik (Främst Rock men även Reggae) Kompissar Godis (Lösgodis, men även Marabou Mint Krokant/Digestive) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Förstår mig inte på folk som dricker mineralvatten. Jag kan förstå om ni tycker att läsk är för starkt, men isf dricker man typ MER. Loka? Det smakar ju inget! ...Är det bara jag som inte känner smakerna på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Familj,hem och fosterland Nä men skämtåsido. 1.Familjen 2.Polarna 3.Åka twintips 4.Träna Edit:skrev en fel siffra =P Redigerad 3 september, 2005 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 ColaSnusCiggSkunk #1 (brajj)AlkoholSovaSolskenDatornTjejerSexSkita50HertzSlagsmålsklubbenBitpopDreamhackLigga ute på en filt mitt i sommaren. Känna hur vinden fläktar skönt som fan, samtidigt som man bara ligger och filosoferar om allt. Höra fåglar kvittra och bara känna att man inte har några beskymmer alls för en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Detta är Tija, hon har svårt för att förstå skämt Detta är Stora tomtefar. "Vi glider ifrån varandra"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 "Vi glider ifrån varandra"... Låter som en förvarning(eller ska man säga ursäkt...hmm) för: "Ändra dig nu annars kommer vår vänskap ta slut inom kort". Akta dig, han kanske har lurats in på den mörka sidan att vara en 14is! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Jag hatar Tija @Cortez Tyst nu, inget sånt, inget sånt! Redigerad 4 september, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Låter som en förvarning(eller ska man säga ursäkt...hmm) för: "Ändra dig nu annars kommer vår vänskap ta slut inom kort". Akta dig, han kanske har lurats in på den mörka sidan att vara en 14is! Det är lugnt, han är bara lite arg på mig. Jag försöker laga detta nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Det är lugnt, han är bara lite arg på mig. Jag försöker laga detta nu... Kanske kan hålla det lite privat och inte på gtasajtens forum? *Serietidningar. Skulle inte klara mig utan dem, måste alltid läsa något innan jag lägger mig, och det är minst ansträngande att läsa en serietidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Fast cars , nice cars, nice females, fast cars, fast females osv i samma kategori. älska 200km/h+ <3 (var tvungen att ta det på engelska för det lät coolare) Edit: Musik också =P Högt ska de va och fort ska det gå =) Redigerad 5 september, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 # Slagsmålsklubben Yeah. # Hultsfred # Sommar kvällar i Småland (bada i en fin insjö) # Mina kusiner och slaäkt # Familjen # Niccokick # Fin musik # Lajv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 * Italien * Resa * Victoria (ehm, om du ser detta så är du egentligen överst, men det råkade bli såhär... :"> ) * Festa * Spela playstation * Min "Rymdgubbs samling" * Min NES samling (som dock är liten men ska växa) ...Och mycket mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 * Min "Rymdgubbs samling" Warhammer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts