Curly Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 MusikDiverse modern teknologiTVÄrliga personerSarahMå låta gay, men skribb, mycket bra 'internetkompis'SovaNär det inte är skolaMotorfordon...och en massa andra saker och personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 ...och en massa andra saker och personer JAG, med andra ord! Jag gillar: KakorMin guraAndra gurorTjejerOne brud in particularKakorAtt springa runt i huset au naturelleKakorMusikKakorDone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ich magst: (jag gillar) * Rumphår (Gärna krulliga) * Warez * Choklad * Materiell glädje * Min dator * Korrekt svenska * Sammansatta ord * Korrekt grammatik * Fatfred.com/meny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Familjen GTAsajten Pengar Chilinötter Coca Cola Jolt Cola Patriks teckningar Van Helsing (är nog en av dem få som gillar den filmen ) Det mesta av Joakim Thåström. Öhhm... en... tjej (eller två då). Matlagning Datorer GTA da Vinci-koden Änglar & Demoner Att vara vid datorn på natten. Aladdin-choklad Zombier Vampyrer The Simpsons Potatisbullar Sammansatta meningar. Smau negrer i saanden Redigerad 2 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ich magst: (jag gillar) * Rumphår (Gärna krulliga) * Warez * Choklad * Materiell glädje * Min dator * Korrekt svenska * Sammansatta ord * Korrekt grammatik * Fatfred.com/meny Du verkar inte gilla korrekt tyska eftersom det heter Ich Mag... (vi tog upp det på lektionen i dag så kom inte med invändningar) Jag gillar: * Mig själv * Min familj * Min hund * Min nya grej jag fick i Kalle tidningen (perfekt stressleksak!) * Nirvana * Slipknot * System of a down * Mina vänner * Livet * Vädret * Kakor * Musik * Godis Och en massa andra saker jag inte kommer på just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag gillar.. Oilka perrsoner.. Min familj.. Mina djur.. Mina ägodelar.. Att jag bor 50 meter från skolan.. Och typ Mina Vänner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag gillar: Mina vänner Bilar (mest SAAB då såklart) Datorn Lära mig nya saker Sova Vara uppe länge Familjen Våra djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Min familj Geisha-choklad, Maltesers-godis Att sova Siana Stora_tomtefar ...alla mina andra kompisar Skolan Katter TVspel Att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 ÅSKA.. Åååå särskilt när det blixtrar jätte mycket. Var nere i göteborg det året då det åskade svinmycket... Det var kul. Roligast är det när det är lila blixtar... Och sen ösrengn och allt man kan göra på datorn........ osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Gillar:RövarnaMin basMusikenGtaSajten är skönt ställeSova gillar jag mycket, värderar jag högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) * Korrekt svenska * Sammansatta ord * Korrekt grammatik ... Fan vad ensamt @Leftbehind: Såg ut som du skrev "min bajs" och inte "min bas" :'( *EDIT* Speciellt eftersom det står "rövarna" över Det kanske är ett krypterat meddelande? Redigerad 3 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 * Min nya grej jag fick i Kalle tidningen (perfekt stressleksak!) Samma här, den e mysig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Samma här, den e mysig Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) TranceDatornCrossCyklaStanFint väderHelg Redigerad 3 september, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Bild? http://img369.imageshack.us/img369/521/dasak0qm.png The Thing! Väldigt rolig sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 -Musik -Tv-spel -Ha kul -Teckna -Manga,Anime -Erotik( ) -Äpplejuice Kommer på något mer sen. Orkar inte skriva up allt jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 http://img369.imageshack.us/img369/521/dasak0qm.png The Thing! Väldigt rolig sak! ... Um... Jag fattar inte Hur fan använder man den? Den ser skum ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 * Min nya grej jag fick i Kalle tidningen (perfekt stressleksak!) Men lukta på den jäveln... fy faan. Fick typ andningsproblem, vad besprutar de sina grejer med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Flash Photoshop Internet Spel Family Müvies Glass/godis Cola Sommar Nätter Vatten Juice Programmering Feras Ta bara bort "sommar" på den listan så har vi en äkta datornörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) ... Um... Jag fattar inte Hur fan använder man den? Den ser skum ut Man gosar lite med den edit: de e ett hål i min, vattnet har börjat försvinna :'( Redigerad 3 september, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts