HittiS Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Det har kommit en ny film som visar Live For Speed från sin bästa sida, helt klart värt att tanka hem http://www.syncro-racing.com/downloads/RunRiot.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Sorry för att dra upp en tråd men men bilen dog som ni kanske ser varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Sorry för att dra upp en tråd men men bilen dog som ni kanske ser varför ? Dog motorn eller vaddå? Jag har bara lyckats med punka jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Dog motorn eller vaddå? Jag har bara lyckats med punka jag. Motorn dog a hur får man punka ? och äre nån som vet nån bra config för formel 1:tten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 hur får man punka ? Lol? Burna som en galning så får du punka- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Lol? Burna som en galning så får du punka- "Burna som en galning"? Pfft, det räcker med att köra lika dåligt som jag, på femte varvet på demobanan så gick mina däck sönder på demobilen (GTi). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Nya LFS SUGER.. orka punka ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Nya LFS SUGER.. orka punka ffs Det är ju lite mer verkligt nu... ... ... ... ... ... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tänkte testa nu. Hmm systemkrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tänkte testa nu. Hmm systemkrav? "3.1 - What is the minimum spec? The minimum recommended spec is 1GHz with a recent graphics card, but it may run on lower spec PCs than that, so try it and see." Tog det från ett lfs forum. Dra bara ner spelet och testa, inte alls stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Jag kan inte spela online det står bara så här: http://img424.imageshack.us/img424/7839/dsvhicx2mb.jpg kan någon hjälpa mig?? Edit: fixade det Redigerad 12 oktober, 2005 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag kan inte spela online det står bara så här: http://img424.imageshack.us/img424/7839/dsvhicx2mb.jpg kan någon hjälpa mig?? Edit: fixade det Kan du berätta hur du fixade det? En kille på ett annat forum har samma problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag laddade ner nya patchen till LFS då funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hittade en sida med mods .. MODSMODSMODS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Hittade en sida med mods .. ... skulle inte vilja kalla Live For Speed's officiella forum för "en sida" i den bemärkelsen .. men ändå www.lfsforum.net Redigerad 30 september, 2006 av HittiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 ... skulle inte vilja kalla Live For Speed's officiella forum för "en sida" i den bemärkelsen .. men ändå www.lfsforum.net SDRA - Swedish Digital Racing Association The biggest Swedish Team in the World of Digital Racing Oh fan märkte inte jag ;) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag kan lira max 20min åt gången innan min dator bara stannar. Någon som vet varför? Jag sitter på en dator med p4 1700, 256ram och 64mb grafikkort. Det ska väl inte vara några problem med att köra då tycker jag. Finns det nånslags patch eller nått? Att tillägga är väl även att jag kör demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FEL Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jag kan lira max 20min åt gången innan min dator bara stannar. Någon som vet varför? Jag sitter på en dator med p4 1700, 256ram och 64mb grafikkort. Det ska väl inte vara några problem med att köra då tycker jag. Finns det nånslags patch eller nått? Att tillägga är väl även att jag kör demot. Att ett spel hänger sig efter en tids spelade beror oftast överhettning. Allt flyter helt enkelt på tills belastningen blir för stor på någon komponent (processor eller grafikkort) och datorn hänger sig. Sen ditt inlägg skrevs har det kommit en ny patch till LFS, patch V, den kan du läsa mer om och ladda ner på spelets officiella hemsida. Ett tips för er som ännu inte köpt en licens är att gå med i Licensligan. Medlemmarna på liveforspeed.se har skrapat ihop pengar för att kunna dela ut en S2-licens till en demo-förare. Ligan är öppen för 10 deltagare och licensen delas helt enkelt ut till den förare som har mest poäng efter 4 race. Startdatum är nu satt till söndagen den 28:e januari och det finns fortfarande några platser kvar. Läs mer på http://www.liveforspeed.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) *text* 'Oct 22 2005 2 år gammal tråd Edit:oh sorry läste inte allt Redigerad 15 januari, 2007 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FEL Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) 'Oct 22 2005 2 år gammal tråd Edit:oh sorry läste inte allt Jag tycker alltid det är lurigt när man kommer till ett nytt forum. Ska man bumpa en gammal tråd eller skapa en ny? Killen hade ju faktiskt ställt en fråga utan att få svar, plus att jag ville göra reklam för vår lilla tävling där man vinner en lfs licens. Jag försökte mig på en kompromiss Redigerad 15 januari, 2007 av FEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts