Jump to content

Live For Speed

HittiS
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänkte testa nu. Hmm systemkrav?

"3.1 - What is the minimum spec?

The minimum recommended spec is 1GHz with a recent graphics card, but it may run on lower spec PCs than that, so try it and see."

Tog det från ett lfs forum.

Dra bara ner spelet och testa, inte alls stort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...
Jag kan lira max 20min åt gången innan min dator bara stannar. Någon som vet varför? Jag sitter på en dator med p4 1700, 256ram och 64mb grafikkort. Det ska väl inte vara några problem med att köra då tycker jag. Finns det nånslags patch eller nått? Att tillägga är väl även att jag kör demot.

Att ett spel hänger sig efter en tids spelade beror oftast överhettning. Allt flyter helt enkelt på tills belastningen blir för stor på någon komponent (processor eller grafikkort) och datorn hänger sig. Sen ditt inlägg skrevs har det kommit en ny patch till LFS, patch V, den kan du läsa mer om och ladda ner på spelets officiella hemsida. Ett tips för er som ännu inte köpt en licens är att gå med i Licensligan. Medlemmarna på liveforspeed.se har skrapat ihop pengar för att kunna dela ut en S2-licens till en demo-förare. Ligan är öppen för 10 deltagare och licensen delas helt enkelt ut till den förare som har mest poäng efter 4 race.

Startdatum är nu satt till söndagen den 28:e januari och det finns fortfarande några platser kvar.

Läs mer på http://www.liveforspeed.se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

'Oct 22 2005

2 år gammal tråd :lol:

Edit:oh sorry läste inte allt :mellow:

Jag tycker alltid det är lurigt när man kommer till ett nytt forum. Ska man bumpa en gammal tråd eller skapa en ny? Killen hade ju faktiskt ställt en fråga utan att få svar, plus att jag ville göra reklam för vår lilla tävling där man vinner en lfs licens. Jag försökte mig på en kompromiss :teehee:

Redigerad av FEL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor