HittiS Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Redigerad 24 januari, 2008 av HittiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Roligt spel det där. Vroom Vroom upmz säger det innan man drar till handbromsen och glider igenom kurvan med XR GT Turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Vad är req. för att kunna spela spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Spelade ganska mkt innan, eller driftade rättare sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Spelar S2. Driftar mest, kul som fan aKi > Du snurrar ju bara Peskele > Menar du systemkrav? Borde stå på www.liveforspeed.net skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Vad är req. för att kunna spela spelet? ... som sagt, står på spelets hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Ska instalera igen och se om jag kan få till nån go drift visste nån bra sida med driftingsetup till XR GT turbo, ska se om jag hittar. Edit* Här http://www.bronks.org/bosse/ Redigerad 5 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Detta spel äger Fick nyss för första gången under 1.34 (gti, demobanan). 1.33.99 kör med mus.. EDIT: SDRA svenskt?! lol... brukar spela på er demo server... aldrig vetat om det Redigerad 5 september, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Ska instalera igen och se om jag kan få till nån go drift visste nån bra sida med driftingsetup till XR GT turbo, ska se om jag hittar. Edit* Här http://www.bronks.org/bosse/ Yay! känner han som har sidan. Sköna configs som är lätta att drifta med, precis lirat lite på Kyoto ring, national med FZ50. Gick inte så bra. Edit: Never mind, tappat bort det. Redigerad 5 september, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 .aKi: okej Ni som bara kör demot kan pma mig för en liten överaskning fast ska iväg ett tag nu så ni får inget svar förän senare ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 EDIT: SDRA svenskt? lol... brukar spela på er demo server... aldrig vetat om det Jodå vi är ett svenskt team! Glädjande att vår demoserver kommer till nytta, själv så hänger jag mest på någon av våra 5 stycken fullversions-servrar ... men jag kanske kommer in och hälsar på dig på demoservern ngn vacker dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) ... btw ska ni ha setups så finns det egentligen bara en sida som gäller: http://setupfield.teaminferno.hu Redigerad 30 september, 2006 av HittiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ska instalera igen och se om jag kan få till nån go drift visste nån bra sida med driftingsetup till XR GT turbo, ska se om jag hittar. Edit* Här http://www.bronks.org/bosse/ Min sida ju Eller tja, hela sidan är ju inte min men just den (:!!! Har en till setup för XR GT. Ska lägga upp den sen. Sen funkar det att drifta rätt bra med XR GT original... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Tror aldrig min dator skulle klara av det där :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Tror aldrig min dator skulle klara av det där :'( Jo, jag är väldigt säker på att du klarar av det... Min dator (Som inte är så bra) klara spelet på ungefär 80-90 FPS på bästa grafiken... normalt ligger jag på 30-40 på medium i andra spel och 20-30 på high... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Spelet kräver ju inte så mycket direkt. Jag spelade innan på min 1.4 amd, 256 ram och 4800se. Det funkade hyfsat iaf. Kanske inte när jag såg andra bilar men körde jag bara själv så funkade det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Spelar spelet utan problem på en AMD1800+, geforce 3 ti, 640mb SDRAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Körde det förut . var med i ett drift team på zatzy. det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Körde det förut . var med i ett drift team på zatzy. det ni Ooo zatzy är såå coolt, kan jag få din autograf?? serriöst, det är ju bara att kunna drifta för att bli med i ett team, spelar roll om det är zatzy eller något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Nån som skulle kunna skriva en kort guide till hur man driftar? tex om man ska använda handbromsen eller inte, hur snabbt man ska köra och lite andra småtips. vore ytterst snällt då jag endast lyckas drifta lite halvbra med den där bilen som ska se ut som en Civic (FXO?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts