AngryAxel Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Hej hej Jag åker till Kina nu i höst, tänkte då eventuellt köpa en PSP där, då jag hört att det där är billigare i de flesta fall. Tänkte bara kolla med er om kompatibilitet och så. 1. Om jag köper en PSP i Kina, kan jag då spela "svenska" spel/filmer på den? 2. Om jag köper en PSP i Sverige (av returneringsskäl, såsom döda pixlar osv), kan jag då spela "kinesiska" spel/filmer på den? 3. Någon som har haft några problem med sin PSP (återigen med döda pixlar eller liknande)? 4. Och... Är det värt köpet? heh Tacksam för svar, och så... Och om du kommer på något mer att säga, får du gärna göra det Redigerad 2 september, 2005 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 1. Spelen skall inte vara regionskodade så dom kan du spela var som helst. Men du kan inte spela svenska UMD filmer på en kinesisk PSP. 2. Som ovan fast bakvänt 3. Nepp, har kanske en längst upp i hörnet men dom syns inte. 4. Jadå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Och mycket lättare för piratkopiering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ah, tack för svaren, blir nog en PSP ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts