Streetwave Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag har aldrig förstått målningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Har inga favoriter... Men jag själv ligger högt på listan bland uppskattade konstnärer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Robert Crumb och Pete Bagge...o Dan Clowes får det bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Robert Crumb och Pete Bagge...o Dan Clowes får det bli... Oh, R. Crumb är trevlig! Gillar dom flesta tecknarna av American Splendor faktiskt (ursäkta min okunskap, jag vet inget mer av R. Crumb än just American Splendor). Don Rosa, Carl Barks och Marco Rota är andra tecknarfavoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts