Satg Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Jag måste ha en backupp fil med avinstallations grejen. jag kan inte avinstallera det och jag kan inte spela det jag måste ha avinstallations grej så jag kan avinstallera det och sern intsallera det snälla hjälp mig! Och jag har testat i lägg till ta bort ! Redigerad 2 september, 2005 av Satg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Har du kollat om du inte kan avinstallera det från "Lägg till eller ta bort program" som ligger i Kontrollpanelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Satg Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ja det har jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Är det nerladdat? Edit: Nödvändigt att korsposta. Redigerad 2 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Satg Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 MJag vet inte vart jag laddar ner det kan du hjälpa mig med det!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 WAREZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) MJag vet inte vart jag laddar ner det kan du hjälpa mig med det!!!! Jag menade om du har tankat spelet. Avinstalleringsfilen kan möjligtvis finnas i backup-arkivet, men jag är inte säker. Fast om du har tankat spelet så hoppas jag att det inte finns där. Redigerad 2 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Satg Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Villken ska jag ta för att få avinstallations grejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Villken ska jag ta för att få avinstallations grejen? Jag vet inte ens om den finns där (orka kolla). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Satg Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 MEN FÖR FAN HJÄLP MIF DIN JÄVLA SAK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 MEN FÖR FAN HJÄLP MIF DIN JÄVLA SAK! 1. Vårda ditt språk 2. Om du tankat spelet förvänta dig då inte hjälp från oss 3. Om du inte får den hjälpen du behöver behöver du vara otrevlig mot folk 4. Väx upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) MEN FÖR FAN HJÄLP MIF DIN JÄVLA SAK! Jaså, jag är en "jävla sak" nu också, även fast jag har försökt hjälpa dig? Lite får du göra själv också. Fem spänn på att du fortfarande går på mellanstadiet. Och om du bara registrerat dig på det här forumet för att få hjälp så tycker jag att du kan vara lite trevlig i alla fall. Annars har du inget här att göra. *rapporterad* Redigerad 3 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 3. Om du inte får den hjälpen du behöver behöver du vara otrevlig mot folk Jag vet vad du menar men: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag vet vad du menar men: Förstod inte det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Förstod inte det roliga? "Om du inte får den hjälpen du behöver behöver du vara otrevlig mot folk". Med denna mening lägger du fram: Det är okej att vara otrevlig om man inte får hjälp när man frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Förstod inte det roliga? Det ska stå "Om du inte får den hjälpen du behöver behöver du inte vara otrevlig mot folk." men han råkade skriva "Om du inte får den hjälpen du behöver behöver du vara otrevlig mot folk." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Det vet jag inte... replikerna matchar ju... han menar att man behöver vara otrevlig mot folk om man inte får hjälp, och det håller jag med om. Om det kommer typer och provocerar en sådär som du göra så måste man vara otrevlig tillbaka. Förresten... du kan ju testa att sätta i skivan SOM DU HAR KÖPT och där ska det väl finnas ett alternativ att avinstallera tror jag. Redigerad 3 september, 2005 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Aha cortez, nu ser jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts