Jump to content

Jag behölver akut hjälp!

Satg
 Share

Recommended Posts

Jag måste ha en backupp fil med avinstallations grejen. jag kan inte avinstallera det och jag kan inte spela det jag måste ha avinstallations grej så jag kan avinstallera det och sern intsallera det snälla hjälp mig!

Och jag har testat i lägg till ta bort !

Redigerad av Satg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MJag vet inte vart jag laddar ner det kan du hjälpa mig med det!!!!

Jag menade om du har tankat spelet.

Avinstalleringsfilen kan möjligtvis finnas i backup-arkivet, men jag är inte säker. Fast om du har tankat spelet så hoppas jag att det inte finns där.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN FÖR FAN HJÄLP MIF DIN JÄVLA SAK!

Jaså, jag är en "jävla sak" nu också, även fast jag har försökt hjälpa dig? Lite får du göra själv också. :(

Fem spänn på att du fortfarande går på mellanstadiet. ;)

Och om du bara registrerat dig på det här forumet för att få hjälp så tycker jag att du kan vara lite trevlig i alla fall. Annars har du inget här att göra.

*rapporterad*

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet jag inte... replikerna matchar ju... han menar att man behöver vara otrevlig mot folk om man inte får hjälp, och det håller jag med om. Om det kommer typer och provocerar en sådär som du göra så måste man vara otrevlig tillbaka.

Förresten... du kan ju testa att sätta i skivan SOM DU HAR KÖPT och där ska det väl finnas ett alternativ att avinstallera tror jag.

Redigerad av SnowstormGta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor