skribb Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Roligaste inlägget någonsin ju! RESPEKT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Man kan INTE springa jorden runt utan dryck, OAVSETT hur full du lyckats bli innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hitlers mamma hade tänkt att göra abort men hon hade inte råd Onödig fakta: Det har jag vetat länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag är trött, natti natti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag är trött, natti natti. blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hitlers mamma hade tänkt att göra abort men hon hade inte råd Hitler hade också bara en pungkula . det kanske va därför han blev så arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hitler hade också bara en pungkula . det kanske va därför han blev så arg Lol, ja han blev aggressiv utav en pungkula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Hade hitler en pung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Hitler fick orgasm när han stog o hade sina tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Hitler fick orgasm när han stog o hade sina tal Ja, det kan hända. Varför han bara hade en pungkula var p.g.a en krigsskada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 * Många kalkoner drunknar eftersom att de står och tittar uppåt med öppen mun när det regnar. hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Lol, ja han blev aggressiv utav en pungkula. 1) jag skämtade 2) han blev arg för att han hade bara en pungkula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) DET VAR INGET! Redigerad 4 september, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 J. Lo har större bakdel än Vida Guerra. Shocker! Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 J. Lo har större bakdel än Vida Guerra. Shocker! Höhö. What?! Jag kräver källa... Fast visst, den kanske bara uppfattas som större eftersom hon visar upp den på ett litet annat sätt, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 What?! Jag kräver källa... Fast visst, den kanske bara uppfattas som större eftersom hon visar upp den på ett litet annat sätt, men... Jag tvivlar själv, men enligt uppgift så ska Vida ha sagt att Jennifers är större. Hon kanske bara ville vara snäll, förvisso... Mystiken tätnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) * Den opera-aria som är svårast att sjunga är tydligen den som Nattens Drottning framför i "Trollflöjten" av Mozart. + att jag är jäkligt bajsnödig just nu. Redigerad 4 september, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 .men för helvete.. lås denna topic och banna Cortez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 .men för helvete.. lås denna topic och banna Cortez! Sluta läsa den om den stör dig... Onödig Fakta: Hitler var en knasgubbe med en pungkula som tände på att låta hans tjej kissa på honom...Thats True! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 .men för helvete.. lås denna topic och banna Cortez! Men för i helvete.. inga fler onödiga komentarer! Svara inte ens på den här. Skriv onödig fakta! Är kul att läsa, själv så har jag ingen just nu. Och Cortez skit i det han skrev försvara inte dig själv på denna! isåfall PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts