T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Nej men om onödig fakta.. Onödig fakta: "Jag är trött på den här jävla Hårdrock/Rap-suger-disskutionen.." Dåtså? Inget mer snack om rap eller hårdrock i denna topicen tack! _______ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Smått tragiskt att ingen mod sett den här topicen. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Nu skiter jag i om jag går ännu mer offtopic.. Men ska det vara så jävla svårt att förstå att 50 Cent/Eminem inte drar in lika mycket folk?! För det första har Metallica fok från alla olika åldergrupper som lyssnar. Kan du se en 40-åring stå och tränga för att lyssna på 50 Cent? Sen är Göteborg inte den bästa staden för en konsert för dom här artisterna. Hade det varit N.W.A eller Run DMC så kan jag sätta på att det hade sålt slut ganska snabbt då också.. Ontopic: Jag är trött på den här jävla Hårdrock/Rap-suger-disskutionen.. Min farsa och jag (han är 52) skulle till Gbg och se på 50 cent och eminem med flera..Han gillar dom bättre än Metallica. Sen är Cortez töntig som säger att det är typiskt rockare att dra upp nerlagda saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Min farsa och jag (han är 52) skulle till Gbg och se på 50 cent och eminem med flera..Han gillar dom bättre än Metallica. Sen är Cortez töntig som säger att det är typiskt rockare att dra upp nerlagda saker.. Jaja.. det finns undantag Ontopic: Gudfadern (Del 1) är rankad som den bästa filmen genom tiderna på IMDb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Min farsa och jag (han är 52) skulle till Gbg och se på 50 cent och eminem med flera..Han gillar dom bättre än Metallica. Sen är Cortez töntig som säger att det är typiskt rockare att dra upp nerlagda saker.. Fattar du trögt eller? Jävla idiot No more off-topic, FFS! Redigerad 3 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Sorry, men nu fortsätter jag,tyvärr. Förlåt alla.:"> Jag tycker nog att personpåhopp är värre än EN off-topic kommentar, plus att det var jävligt onödig fakta jag bidrog med..Men jag ber tusen g¨ånger om ursäkt.. I ett försök att gottgöra detta oförlåtliga klavertamp följer här lite onödig fakta: * Många kalkoner drunknar eftersom att de står och tittar uppåt med öppen mun när det regnar. * Egentligen så hade inte Askungen glasskor på sig. Det var skintofflor, men översättaren gjorde fel. Redigerad 3 september, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Sorry för påhoppet men jag blir så jeffla less på allt offtopic Hitlers mamma hade tänkt att göra abort men hon hade inte råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Sorry för påhoppet men jag blir så jeffla less på allt offtopic Hitlers mamma hade tänkt att göra abort men hon hade inte råd Där kan man snacka om att förändra världen, undra hur det hade varit nu ifall hon hade haft råd? http://hemsidor.torget.se/users/1/1326/fakta.html Där här ni lita onödig fakta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 I Indien talar man över 140 huvudspråk och 845 dialekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Egentligen är detta rätt cool fakta, men fuck that. För nån sekund sen upptäckte jag att mitt ballerina-kex hade bottenkexet ditsatt uppochner! Så jävla ballt!! EDIT!!!!½ BILDBEVIS!!!!1§½§§§§!!1 @ Getfan: Jamen... ja? Ballerina äger! @ Jacker: Jag brukar ha den effekten på folk. Typ alla som gick i min förra klass tänker på mig direkt när dom ser ett smörpaket. Redigerad 3 september, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Onödigt fakta: Järnsulfid(eller va det sulfat) luktar som kokt ägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Egentligen är detta rätt cool fakta, men fuck that. För nån sekund sen upptäckte jag att mitt ballerina-kex hade bottenkexet ditsatt uppochner! Så jävla ballt!! Du och dina jävla ballerinakakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Lite OT nu. Men numera så tänker jag på Topp3 så fort jag ser ett Ballerinapaket/kex eller hör namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Under loppet av ens liv så kommer varje person omvedvetandes att svälja åtminstone 80 väldigt små spindlar. Redigerad 3 september, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hitlers mamma hade tänkt att göra abort men hon hade inte råd Omfg. (Sry spam men, OMFG.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Snubben på "övergångsställe-skyltarna" heter Herr Gårman. http://susning.nu/Herr_G%e5rman Redigerad 3 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Onödigt fakta: Järnsulfid(eller va det sulfat) luktar som kokt ägg! Jupps. Det är för att kokt ägg innehåller så mycket svavel. (Jobbar med det i NO:n.) Kan tillägga att om du äter ägg med silversked så blir den svärtad. Svavel svärtar nämligen silver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Egentligen är detta rätt cool fakta, men fuck that. För nån sekund sen upptäckte jag att mitt ballerina-kex hade bottenkexet ditsatt uppochner! Så jävla ballt!! EDIT!!!!½ BILDBEVIS!!!!1§½§§§§!!1 *bild* Haha fränt nu. Fast nu kommer jag börja kolla alla ballerina kex jag äter bara för det här nu =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Min farsa heter Ted, men kallas ted. Vissa säger Täääd, och vissa Teed eller Todd. På A svarar jag dildo, och på B analsex. Men på C vet jag inte, men jag chansar på Gustav Vasa. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Min farsa heter Ted, men kallas ted. Vissa säger Täääd, och vissa Teed eller Todd. På A svarar jag dildo, och på B analsex. Men på C vet jag inte, men jag chansar på Gustav Vasa.:"> Wee, Nice. SpammarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts