Jump to content

Onödig fakta

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 183
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu skiter jag i om jag går ännu mer offtopic..

Men ska det vara så jävla svårt att förstå att 50 Cent/Eminem inte drar in lika mycket folk?!

För det första har Metallica fok från alla olika åldergrupper som lyssnar.

Kan du se en 40-åring stå och tränga för att lyssna på 50 Cent?

Sen är Göteborg inte den bästa staden för en konsert för dom här artisterna.

Hade det varit N.W.A eller Run DMC så kan jag sätta på att det hade sålt slut ganska snabbt då också.. :shifty:

Ontopic: Jag är trött på den här jävla Hårdrock/Rap-suger-disskutionen.. :D

Min farsa och jag (han är 52) skulle till Gbg och se på 50 cent och eminem med flera..Han gillar dom bättre än Metallica. Sen är Cortez töntig som säger att det är typiskt rockare att dra upp nerlagda saker..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min farsa och jag (han är 52) skulle till Gbg och se på 50 cent och eminem med flera..Han gillar dom bättre än Metallica. Sen är Cortez töntig som säger att det är typiskt rockare att dra upp nerlagda saker..

Jaja.. det finns undantag :shifty:

Ontopic: Gudfadern (Del 1) är rankad som den bästa filmen genom tiderna på IMDb

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar du trögt eller?

Jävla idiot

No more off-topic, FFS! :D

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, men nu fortsätter jag,tyvärr. Förlåt alla.:"> Jag tycker nog att personpåhopp är värre än EN off-topic kommentar, plus att det var jävligt onödig fakta jag bidrog med..Men jag ber tusen g¨ånger om ursäkt.. :D

I ett försök att gottgöra detta oförlåtliga klavertamp följer här lite onödig fakta:

* Många kalkoner drunknar eftersom att de står och tittar uppåt med öppen mun när det regnar.

* Egentligen så hade inte Askungen glasskor på sig. Det var skintofflor, men översättaren gjorde fel.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen är detta rätt cool fakta, men fuck that.

För nån sekund sen upptäckte jag att mitt ballerina-kex hade bottenkexet ditsatt uppochner! :D Så jävla ballt!!

EDIT!!!!½ BILDBEVIS!!!!1§½§§§§!!1

@ Getfan: Jamen... ja? :D Ballerina äger!

@ Jacker: Jag brukar ha den effekten på folk. Typ alla som gick i min förra klass tänker på mig direkt när dom ser ett smörpaket.

post-22-1125779864_thumb.jpg

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen är detta rätt cool fakta, men fuck that.

För nån sekund sen upptäckte jag att mitt ballerina-kex hade bottenkexet ditsatt uppochner! :D Så jävla ballt!!

EDIT!!!!½ BILDBEVIS!!!!1§½§§§§!!1

*bild*

Haha fränt nu. Fast nu kommer jag börja kolla alla ballerina kex jag äter bara för det här nu =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor