Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Eller så skriver man ingenting för att blir säker på att ingen fortsätter att "bråka". That just isn't me. @okka: Jag finner det inte provocerande. @big_mama: "Bara fjortisar som skriver fjortis". Du: "Och man märker att du inte bor i ett ghetto på din fjortis-stil." @leftbehind: Om du läser om meningen så ser du inte att jag menar så. Jag menade med den meningen att inte är konstigt att en Metallicakonsert blir slutsåld fort i Göteborg då det finns massvis av hårdrocksfans i Göteborg, skulle inte förvåna mig om det fanns mer rockare än hiphopare där. Redigerad 3 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 That just isn't me. @okka: Jag finner det inte provocerande. Men snälla nån, tänk efter: vad förväntade du dig för respons?! Klart det var provocerande... . ..spela inte dum nu. Du var medveten om att folk skulle börja säga samma sak om hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) That just isn't me. @okka: Jag finner det inte provocerande. @big_mama: "Bara fjortisar som skriver fjortis". Du: "Och man märker att du inte bor i ett ghetto på din fjortis-stil." @leftbehind: Om du läser om meningen så ser du inte att jag menar så. Jag menade med den meningen att inte är konstigt att en Metallicakonsert blir slutsåld fort i Göteborg då det finns massvis av hårdrocksfans i Göteborg, skulle inte förvåna mig om det fanns mer rockare än hiphopare där. Du e så tråkigt kaxig. Det räcker fan nu asså ,så jävla barnsligt o de börjar bli långtråkigt. (vårt ''bråk'' alltså) (ursäkta språket) Redigerad 3 september, 2005 av bíg_mamá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Du e så tråkigt kaxig. Det räcker fan nu asså ,så jävla barnsligt o de börjar bli långtråkigt. (vårt ''bråk'' alltså) (ursäkta språket) Jag kan inte se nåt i den posten som kan framstå som kaxigt. Inget annat heller i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Cortez: Det är en sak du inte har tänkt på. Jag, 50cent\Eminem\annan meningslös-rap skulle ha en konsert i Göteborg. Metallicas konsert i Göteborg blev slutsåld på en kvart. Men rap-konserten har biljetter kvar, och dom kommer inte att ta slut, för konserten är inställt. Men jag tror knappast att konserten blev inställt en kvart efter biljetterna såldes. Långt efter. Så jag är ledsen, men det verkar ändå som att Metallica sålde snabbare än 50cent\Eminem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Kan inte du Cortez bara lägga ner och sluta spela dum, Du märker väll att flera person er här tycker precis samma sak, så gör det inte värre för dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Kan inte du Cortez bara lägga ner och sluta spela dum, Du märker väll att flera person er här tycker precis samma sak, så gör det inte värre för dig själv. Han gör det inte värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Kan inte du Cortez bara lägga ner och sluta spela dum, Du märker väll att flera person er här tycker precis samma sak, så gör det inte värre för dig själv. Det är ju jag som lägger ner flera gånger, men det är ni som drar upp det igen. Skyll inte från er. Typiskt rockare att dra upp nåt som är nerlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) ... ERA MORSOR! Kan ni knipa igen kakhålen nån jävla gång så vi kan få ha topicen i fred, eller ska någon maskulin moderator bli tvungen att ta er i örat med rörtång för att ni ska fatta? Redigerad 3 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Kan inte du Cortez bara lägga ner och sluta spela dum, Du märker väll att flera person er här tycker precis samma sak, så gör det inte värre för dig själv. Om ni tycker att det jobbigt och att det inte leder någonstans så kan väl ni lägga ner! Redigerad 3 september, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Kan ni knipa igen kakhålen nån jävla gång så vi kan få ha topicen i fred, eller ska någon maskulin moderator bli tvungen att ta er i örat med rörtång för att ni ska fatta? W0rd! Sluta bråka nu, killar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Aja jag lägger ner, tänker fan inte fortsätta störa mig på fler omogna komentarer om vem som började eller inte eller vad som är typsikt för vissa musikstilar eller inte...även om jag inte är rockare. Redigerad 3 september, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Okej sorry, nu får d räcka grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Fan att ni ska förstöra en sån här rolig tråd! Om du bankar huvudet mot väggen förbrukar du 150 kalorier per timme... *bankar huvudet frenetiskt i väggen* Högerhänta lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta. Jag har aldrig åkt skidor i hela mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag kan slicka på min armbåge. HAH! Du har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag kan slicka på min armbåge. HAH! Du har fel Bevisa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Om du kommer hem till mig så ska jag visa har ingen kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Cortez: Det är en sak du inte har tänkt på. Jag, 50cent\Eminem\annan meningslös-rap skulle ha en konsert i Göteborg. Metallicas konsert i Göteborg blev slutsåld på en kvart. Men rap-konserten har biljetter kvar, och dom kommer inte att ta slut, för konserten är inställt. Men jag tror knappast att konserten blev inställt en kvart efter biljetterna såldes. Långt efter. Så jag är ledsen, men det verkar ändå som att Metallica sålde snabbare än 50cent\Eminem. Nu skiter jag i om jag går ännu mer offtopic.. Men ska det vara så jävla svårt att förstå att 50 Cent/Eminem inte drar in lika mycket folk?! För det första har Metallica fok från alla olika åldergrupper som lyssnar. Kan du se en 40-åring stå och tränga för att lyssna på 50 Cent? Sen är Göteborg inte den bästa staden för en konsert för dom här artisterna. Hade det varit N.W.A eller Run DMC så kan jag sätta på att det hade sålt slut ganska snabbt då också.. Ontopic: Jag är trött på den här jävla Hårdrock/Rap-suger-disskutionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ontopic: Jag är trött på den här jävla Hårdrock/Rap-suger-disskutionen.. Vadå ontopic? Handlar denna tråden möjligtvis om villket band man gillar/inte gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Vadå ontopic? Handlar denna tråden möjligtvis om villket band man gillar/inte gillar Nej men om onödig fakta.. Onödig fakta: "Jag är trött på den här jävla Hårdrock/Rap-suger-disskutionen.." Redigerad 3 september, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts