Jump to content

Onödig fakta

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

Eller så skriver man ingenting för att blir säker på att ingen fortsätter att "bråka".

That just isn't me.

@okka: Jag finner det inte provocerande.

@big_mama: "Bara fjortisar som skriver fjortis".

Du: "Och man märker att du inte bor i ett ghetto på din fjortis-stil."

@leftbehind: Om du läser om meningen så ser du inte att jag menar så. Jag menade med den meningen att inte är konstigt att en Metallicakonsert blir slutsåld fort i Göteborg då det finns massvis av hårdrocksfans i Göteborg, skulle inte förvåna mig om det fanns mer rockare än hiphopare där.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 183
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

That just isn't me.

@okka: Jag finner det inte provocerande.

@big_mama: "Bara fjortisar som skriver fjortis".

Du: "Och man märker att du inte bor i ett ghetto på din fjortis-stil."

@leftbehind: Om du läser om meningen så ser du inte att jag menar så. Jag menade med den meningen att inte är konstigt att en Metallicakonsert blir slutsåld fort i Göteborg då det finns massvis av hårdrocksfans i Göteborg, skulle inte förvåna mig om det fanns mer rockare än hiphopare där.

Du e så tråkigt kaxig. Det räcker fan nu asså ,så jävla barnsligt o de börjar bli långtråkigt. (vårt ''bråk'' alltså) :)

(ursäkta språket)

Redigerad av bíg_mamá
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez: Det är en sak du inte har tänkt på.

Jag, 50cent\Eminem\annan meningslös-rap skulle ha en konsert i Göteborg.

Metallicas konsert i Göteborg blev slutsåld på en kvart.

Men rap-konserten har biljetter kvar, och dom kommer inte att ta slut, för konserten är inställt. Men jag tror knappast att konserten blev inställt en kvart efter biljetterna såldes. Långt efter. Så jag är ledsen, men det verkar ändå som att Metallica sålde snabbare än 50cent\Eminem. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte du Cortez bara lägga ner och sluta spela dum, Du märker väll att flera person er här tycker precis samma sak, så gör det inte värre för dig själv.

Det är ju jag som lägger ner flera gånger, men det är ni som drar upp det igen. Skyll inte från er. Typiskt rockare att dra upp nåt som är nerlagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte du Cortez bara lägga ner och sluta spela dum, Du märker väll att flera person er här tycker precis samma sak, så gör det inte värre för dig själv.

Om ni tycker att det jobbigt och att det inte leder någonstans så kan väl ni lägga ner! :shifty:

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez: Det är en sak du inte har tänkt på.

Jag, 50cent\Eminem\annan meningslös-rap skulle ha en konsert i Göteborg.

Metallicas konsert i Göteborg blev slutsåld på en kvart.

Men rap-konserten har biljetter kvar, och dom kommer inte att ta slut, för konserten är inställt. Men jag tror knappast att konserten blev inställt en kvart efter biljetterna såldes. Långt efter. Så jag är ledsen, men det verkar ändå som att Metallica sålde snabbare än 50cent\Eminem. :P

Nu skiter jag i om jag går ännu mer offtopic..

Men ska det vara så jävla svårt att förstå att 50 Cent/Eminem inte drar in lika mycket folk?!

För det första har Metallica fok från alla olika åldergrupper som lyssnar.

Kan du se en 40-åring stå och tränga för att lyssna på 50 Cent?

Sen är Göteborg inte den bästa staden för en konsert för dom här artisterna.

Hade det varit N.W.A eller Run DMC så kan jag sätta på att det hade sålt slut ganska snabbt då också.. :shifty:

Ontopic: Jag är trött på den här jävla Hårdrock/Rap-suger-disskutionen.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor