alexzander Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ett lama djur kan sända iväg en spottloska ungefär fem meter... Pont Neuf är den älsta bron i paris... Winston Churchill föddes på en dam toalett... En snigel kan såva i tre år... Nageltrång är ärftligt... Då vet du det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Sure, orkar bara inte "bråka" och såna kommentarer brukar få stopp på sånt. Hehe, tihi, hoho. *Hostar tillbaka till första inlägget du skrev* ...vad tror du egentligen händer då du skriver sådant? Onödig fakta? Jag har aldrig gråtit till Leonard Cohen... ... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag har aldrig gråtit till Leonard Cohen... ... . Vilket sammanträffande. Jag har aldrig gråtit till Leonard Nimoy. Skuddelutt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Vilket sammanträffande. Jag har aldrig gråtit till Leonard Nimoy. Skuddelutt! Inte ens till hans Bilbo-sång?! Du har ett hjärta av sten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag kan rapa hela svenskanationalsången... och att jag lyssnar på "The Cardigans" just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Men kan ni inte bara skippa skitsnacket och vara ontopic? jag kan inte komma med ngt,för jag kom med den längsta listan med onödig fakta i förra topicen! ONTOPIC FÖRHELVETE! >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ett lama djur kan sända iväg en spottloska ungefär fem meter... Pont Neuf är den älsta bron i paris... Winston Churchill föddes på en dam toalett... En snigel kan såva i tre år... Nageltrång är ärftligt... Då vet du det... En snigel kan inte sova i 3 år,den kan sova i 3 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Det här är ganska cool onödig fakta: Gullige lille Siana har inte sett en enda Bond- film! När jag var typ 10 hade alla mina konpisar gjort det, men då tänkte jag skita i att se den, och göra ett litet expriment. Redigerad 3 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Det här är ganska cool onödig fakta: Gullige lille Siana har inte sett en enda Bond- film! När jag var typ 10 hade alla mina konpisar gjort det, men då tänkte jag skita i att se den, och göra ett litet expriment. Tur för dig, dom suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Att jag inte runkat idag DET är onödig fakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 För första gången på flera år kom mamma min hem med ett Kellogs Frosties-paket (!!) ...har inte dom lagt av? Smaken var hur som helst helt underbar - nostalgi blandat med en känsla av oöverträffelig frukostmättnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Känns lite som att folk gör det här till en ny, sämre, vardagssnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 .vad är "krylliga" för något? Amen shit! Krulliga! Världen går udner när någon gör ett stavfel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Sure, orkar bara inte "bråka" och såna kommentarer brukar få stopp på sånt. Eller så skriver man ingenting för att blir säker på att ingen fortsätter att "bråka". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 För första gången på flera år kom mamma min hem med ett Kellogs Frosties-paket (!!) ...har inte dom lagt av? Smaken var hur som helst helt underbar - nostalgi blandat med en känsla av oöverträffelig frukostmättnad. Kellogs Frosties och Kalaspuffar innehåller ungefär 40% socker. En kackerlacka kan leva i 9 dagar utan huvud, sen svälter den ihjäl. Världens första bilkrock inträffade 1896. Ordet fuck sägs 297 gånger i filmen Scarface. Jag har aldrig brännt en cd eller dvd-skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Kellogs Frosties och Kalaspuffar innehåller ungefär 40% socker. En kackerlacka kan leva i 9 dagar utan huvud, sen svälter den ihjäl. Världens första bilkrock inträffade 1896. Ordet fuck sägs 297 gånger i filmen Scarface. Jag har aldrig brännt en cd eller dvd-skiva. Ooookej... Intresseklubben antecknar, Arvid! Redigerad 3 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 1 liter Coca Cola innehåller 16 sockerbitar 1 liter Nyponsoppa innehåller 31 sockerbitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ooookej... Intresseklubben antecknar, Arvid! De lär ju ha en field day [orka översätta] i den här tråden, förvisso... De säger "fuck" 218 gånger i Scarface, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 De lär ju ha en field day [orka översätta] i den här tråden, förvisso... De säger "fuck" 218 gånger i Scarface, förresten. Har du räknat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Har du räknat? Njet, fuskade lite och googlade istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts