Jump to content

Onödig fakta

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 183
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Cortez..... the yo MOFAKKA GANGSTA GHETTO BOY SHIIT AIGHT.

du försöker verkligen vara ghetto.

men alla uppfattar dig som en bortskämd nörd.

man kan ju inte bli ghetto, de e nåt man föds till. Och man märker att du inte bor i ett ghetto på din fjortis-stil.

korkad majoritet? vem fan e de som e korkad?.Tror du att du e mycke grymmare och bättre än alla andra för att du lyssnar på hip-hop eller?

HipHop, Livsstil? förklara hur man lever hiphop tack. ;)

ägd :(

(jordgubbar e röda)*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man kan ju inte bli ghetto, de e nåt man föds till. Och man märker att du inte bor i ett ghetto på din fjortis-stil.

korkad majoritet? vem fan e de som e korkad?.Tror du att du e mycke grymmare och bättre än alla andra för att du lyssnar på hip-hop eller?

(jordgubbar e röda)*

1. Nej jag försöker inte vara ghetto, jag är mig själv.

2. Vem är alla? Du?

3. Jag har ingen 14isstil, och eftersom då du kallar mig det så är du nog 14is.

4. Nej.

5. Varför skulle jag förklara det för nån som leker hiphopare och är en 14is och är oförskämd?

Ägd? Av vem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(jordgubbar e röda)*

Cortez fjortis?

Du vet nog inte ens vad en fjortis är

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Nej jag försöker inte vara ghetto, jag är mig själv.

2. Vem är alla? Du?

3. Jag har ingen 14isstil, och eftersom då du kallar mig det så är du nog 14is.

4. Nej.

5. Varför skulle jag förklara det för nån som leker hiphopare och är en 14is och är oförskämd?

Ägd? Av vem?

Kan du sluta skriva 14is? Låter så jävla mesigt och fattigt... Dessutom blir det ju fjortonis... Svårt att skriva fjort istället för 14?

(BACK ON TOPIC NU)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(jordgubbar e röda)*

Men din idiot...

Vad fan innebär det att "vara ghetto", och hur fan kan vara det i Sverige där vi inte ens har några ghetton/kåkstäder?

Och ja, hiphop är en livsstil, rap är bara en musikstil. Jag själv har inte mycket för någon av dessa stilar, men jag vet tydligen mer om det än du ändå. Jag uppfattar det inte som att Cortez försöker "vara ghetto/tuffare än någon annan", men jag finner det onödigt att gapa om hur mycket hårdrock suger enbart för att man inte gillar den sortens musik, som han gjort.

Jaja, när allt kommer kring är det ändå du som är förvirrad när det gäller dig själv, och Cortez som fortsätter köra sitt race.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta spela dummare än vad du är.

Sure, orkar bara inte "bråka" och såna kommentarer brukar få stopp på sånt.

Onödig fakta: Många på GTAsajtens forum har addat mig för att skriva skit till mig men de har slutat upp med att gilla mig och prata med mig på msn och vi brukar komma överens bra(tycker jag, även om jag har haft dispyter med vissa). Ajuste, men BroDD har också addat mig, om jag minns rätt skrev han "Du är ju korkad" och "Tror du verkligen Tupac lever?"(denna har jag fått från andra också) och ett par saker till men jag kommer inte ihåg.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första gången elektrisk tidtagning användes vid ett olympiskt spel var när OS hölls i Stockholm 1912.

Pommac lanserades 1923 som ett alkoholfritt alternativ till vin.

I den sjätte delen av Stjärnornas krig - Jedins återkomst sägs aldrig ordet ewok, trots att det vimlar av dem i hela filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, inte konstigt där bor ju alla konstiga hårdrockare(även om de finns på andra ställen i Sverige)..

Kan du ge mig en mkt bra anledning till att man är konstig om man är hårdrockare?

On: Första året i Coca-Colas historia såldes 25 flaskor. (Taget från nån Kalle Anka tidning haha)

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor