^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 *30% av alla människor tar krylliga personer mindre seriöst .vad är "krylliga" för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) * Shakespeare kunde skriva bra pjäser, men sitt eget namn kunde han inte stava till. Han har skrivit det på olika sätt på de få ställen där man hittat hans signatur. EDIT: Han menar nog "krulliga" Redigerad 3 september, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Att "Nobody expects the spanish inquisition". Det har jag fått lära mig. Rumbidi rumbida! You bloody bastard. Redigerad 3 september, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hahahaha Cortez! Jag har alltid tyckt att du var trevlig och en skön människa men nu vettefan. Det här var bland det dummaste jag hört. Vilken/a enormt jävla puckad kommentar(er). Ja, alla måste vi ha roligt nån gång. @eliizar: Tack för komplimangen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Cortez..... the yo MOFAKKA GANGSTA GHETTO BOY SHIIT AIGHT. du försöker verkligen vara ghetto. men alla uppfattar dig som en bortskämd nörd. man kan ju inte bli ghetto, de e nåt man föds till. Och man märker att du inte bor i ett ghetto på din fjortis-stil. korkad majoritet? vem fan e de som e korkad?.Tror du att du e mycke grymmare och bättre än alla andra för att du lyssnar på hip-hop eller? HipHop, Livsstil? förklara hur man lever hiphop tack. ägd (jordgubbar e röda)* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Cortez..... the yo MOFAKKA GANGSTA GHETTO BOY SHIIT AIGHT. du försöker verkligen vara ghetto. men alla uppfattar dig som en bortskämd nörd. man kan ju inte bli ghetto, de e nåt man föds till. Och man märker att du inte bor i ett ghetto på din fjortis-stil. korkad majoritet? vem fan e de som e korkad?.Tror du att du e mycke grymmare och bättre än alla andra för att du lyssnar på hip-hop eller? HipHop, Livsstil? förklara hur man lever hiphop tack. ägd (jordgubbar e röda)* 1. Nej jag försöker inte vara ghetto, jag är mig själv. 2. Vem är alla? Du? 3. Jag har ingen 14isstil, och eftersom då du kallar mig det så är du nog 14is. 4. Nej. 5. Varför skulle jag förklara det för nån som leker hiphopare och är en 14is och är oförskämd? Ägd? Av vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Cortez..... the yo MOFAKKA GANGSTA GHETTO BOY SHIIT AIGHT. du försöker verkligen vara ghetto. men alla uppfattar dig som en bortskämd nörd. man kan ju inte bli ghetto, de e nåt man föds till. Och man märker att du inte bor i ett ghetto på din fjortis-stil. korkad majoritet? vem fan e de som e korkad?.Tror du att du e mycke grymmare och bättre än alla andra för att du lyssnar på hip-hop eller? HipHop, Livsstil? förklara hur man lever hiphop tack. ägd (jordgubbar e röda)* Cortez fjortis? Du vet nog inte ens vad en fjortis är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 1. Nej jag försöker inte vara ghetto, jag är mig själv. 2. Vem är alla? Du? 3. Jag har ingen 14isstil, och eftersom då du kallar mig det så är du nog 14is. 4. Nej. 5. Varför skulle jag förklara det för nån som leker hiphopare och är en 14is och är oförskämd? Ägd? Av vem? Kan du sluta skriva 14is? Låter så jävla mesigt och fattigt... Dessutom blir det ju fjortonis... Svårt att skriva fjort istället för 14? (BACK ON TOPIC NU) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Cortez..... the yo MOFAKKA GANGSTA GHETTO BOY SHIIT AIGHT. du försöker verkligen vara ghetto. men alla uppfattar dig som en bortskämd nörd. man kan ju inte bli ghetto, de e nåt man föds till. Och man märker att du inte bor i ett ghetto på din fjortis-stil. korkad majoritet? vem fan e de som e korkad?.Tror du att du e mycke grymmare och bättre än alla andra för att du lyssnar på hip-hop eller? HipHop, Livsstil? förklara hur man lever hiphop tack. ägd (jordgubbar e röda)* Men din idiot... Vad fan innebär det att "vara ghetto", och hur fan kan vara det i Sverige där vi inte ens har några ghetton/kåkstäder? Och ja, hiphop är en livsstil, rap är bara en musikstil. Jag själv har inte mycket för någon av dessa stilar, men jag vet tydligen mer om det än du ändå. Jag uppfattar det inte som att Cortez försöker "vara ghetto/tuffare än någon annan", men jag finner det onödigt att gapa om hur mycket hårdrock suger enbart för att man inte gillar den sortens musik, som han gjort. Jaja, när allt kommer kring är det ändå du som är förvirrad när det gäller dig själv, och Cortez som fortsätter köra sitt race. Redigerad 3 september, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 @eliizar: Tack för komplimangen. Sluta spela dummare än vad du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Sluta spela dummare än vad du är. Sure, orkar bara inte "bråka" och såna kommentarer brukar få stopp på sånt. Onödig fakta: Många på GTAsajtens forum har addat mig för att skriva skit till mig men de har slutat upp med att gilla mig och prata med mig på msn och vi brukar komma överens bra(tycker jag, även om jag har haft dispyter med vissa). Ajuste, men BroDD har också addat mig, om jag minns rätt skrev han "Du är ju korkad" och "Tror du verkligen Tupac lever?"(denna har jag fått från andra också) och ett par saker till men jag kommer inte ihåg. Redigerad 3 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Jaja orka bråka...' fast jag står för vad jag har sagt de e bara fjortisar som säger 14is. fett nördigt asså vi har visst ghetton i sverige. tex botkyrka-Sthlm rinkeby-Sthlm rosengård(eller va de nu heter) - Malmö och jag är knappast förvirrad. Redigerad 3 september, 2005 av bíg_mamá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) - Världens kortaste manliga människa var Gul Mohammed ifrån Indien som vara bara 57 cm lång. Redigerad 3 september, 2005 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 vi har visst ghetton i sverige. tex botkyrka-Sthlm rinkeby-Sthlm rosengård(eller va de nu heter) - Malmö De kallas förorter, inte ghetton. Nog för att de är snäppet fattigare, men de är långt från ghetton/kåkstäder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Första gången elektrisk tidtagning användes vid ett olympiskt spel var när OS hölls i Stockholm 1912. Pommac lanserades 1923 som ett alkoholfritt alternativ till vin. I den sjätte delen av Stjärnornas krig - Jedins återkomst sägs aldrig ordet ewok, trots att det vimlar av dem i hela filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Jag har ont i halsen Redigerad 3 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 De kallas förorter, inte ghetton. Nog för att de är snäppet fattigare, men de är långt från ghetton/kåkstäder. Exakt. Stör mig på folk som tror dom är från ghettot och lever i Sverige när det inte finns någora ghetton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Ja, inte konstigt där bor ju alla konstiga hårdrockare(även om de finns på andra ställen i Sverige).. Kan du ge mig en mkt bra anledning till att man är konstig om man är hårdrockare? On: Första året i Coca-Colas historia såldes 25 flaskor. (Taget från nån Kalle Anka tidning haha) Redigerad 3 september, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Marlyn Monroe hade sex tår på ena foten... Adolf Hitler hade bara en testikel... George Washington odlade mariana i sin trädgård... På ett år sväljer du c:a 14 inaekter i sömnen... Åsnor dödar årligen fler människor än Flygkrascher... Då vet du det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Marlyn Monroe hade sex tår på ena foten... ... Verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts