P-C Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ok, onödig fakta. Det finns idioter på www.fragbite.com 's forum.(99,9 % på att nån tar tillfället i akt och försöker jävlas med mig p.g.a. av denna onödig fakta) Jag hänger mest på Fragbite för att kunna skratta åt alla roliga kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Btw, rapp äger.(och är bäst) ... Somliga kniper då aldrig... * Denna blev Hottopic snabbt som satan tack vare Cortez lilla inlägg i början? Redigerad 2 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Typiskt hårdrockare och rockare, hela högen är kopierare. Hårdrock & rock? Kallar du mig rockare?! Jag gillar inget annat än trance! BARA SÅ NI VET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hahahaha Cortez! Jag har alltid tyckt att du var trevlig och en skön människa men nu vettefan. Det här var bland det dummaste jag hört. Vilken/a enormt jävla puckad kommentar(er). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) All slags rock suger... jazz och hiphop skare va! Btw, så är bananer gula. () men för ett års lager av amerikanska NFL fotbollar behövs läder från 3000 kossor ^^! Redigerad 2 september, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Idag olla jag bussens framruta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Det är inte möjligt, då man inte kan jämföra en livsstil med en musikstil. Du vet att både hiphop och metal är musikstilar? OCH livsstilar? Skärp dig.. ingen sån här diskussion igen tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Fan vilken spam-topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Idag olla jag bussens framruta! Nu ljuger du allt! Dessutom heter det ollade, inte olla... On topic: Finns det en sida med samlade onödig fakta? Redigerad 2 september, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 56% av alla svenskar använder inte sitt varje-dag-schampo varje dag. Bahamas: 750 öar, varav endast 30 är bebodda. Population: 250.000. Area: 13.880km^2. Huvudstad: Nassau Att föra bok över sin avföring är vanligare bland äldre män. Fotbollsstjärnan Glenn Hyséns villa i Torslanda mäter 320 m2. Rekordsommaren 1994 hade familjen Hysén stor glädje av poolen och det inglasade uterummet. Towa Carson trivs bra med sin man och sina två hundar. I Uganda gör man öl på bananer. Finnarna har 29 synonymer för baksmälla och 102 uttryck för att vara full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Respekterade dig tidigare cortez och tyckte du verkade vara klyftig. Men nu har du blivit en jävla tönt ja tönt! Gnäller jämt blir jönt ägd sen grinar du över när alla äger dig och dina larvif hiphop!! hust det hiphopsuger!jäää! hahah fnbiss hata hophop Nothung for th win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Respekterade dig tidigare cortez och tyckte du verkade vara klyftig. Men nu har du blivit en jävla tönt ja tönt! Gnäller jämt blir jönt ägd sen grinar du över när alla äger dig och dina larvif hiphop!! hust det hiphopsuger!jäää! hahah fnbiss hata hophop Nothung for th win Men vad fan vill du ha topicen stängd eller, PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Fotbollsstjärnan Glenn Hyséns villa i Torslanda mäter 320 m2. Rekordsommaren 1994 hade familjen Hysén stor glädje av poolen och det inglasade uterummet. Kan väll skryta lite om att jag har pratat med han och min bror har putt in honom i en buske ^^ EDIT: Skrev fel, det var Alexander hysén han putte in i en buske Redigerad 2 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ni som lyssnar på hårdrock förstår har inte den kärlek till hiphop som vi som älskar det har. Och vi som lyssnar på hiphop har inte den kärlek ni har till hårdrock. Let's be friends now! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Nu ska jag gå och lägga mig. <-- Onödig fakta. God natt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 *visste ni att Coca Cola är det vanligaste ordet i hela världen? *30% av alla människor tar krylliga personer mindre seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 *visste ni att Coca Cola är det vanligaste ordet i hela världen? Var inte det "ok"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Jag har skrivit att vi bor i ett land där majoriteten är korkade. Ja, det är sant. Jag har inte skrivit vad som gör en människa korkad dock. Så det är faktiskt ni som börjar bråka utan anledning. Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta. @Frenzy: Faktiskt, då det är det finns flest hårdrockentusiaster i samlad grupp. @eliizar: Nej, jag har aldrig påstått att alla som gillar rapp i Sverige(HIPHOP ÄR EN LIVSSTIL GAAH) bor i Stockholm, jag sa att majoriteten av dom bodde här. Då Stockholm är Sveriges huvudstad och den faktiskt har flest entusiaster. Ändå så finns det i genomsnitt fler rockare i Göteborg än i Stockholm. Måste betyda att rocken inte är den populäraste musikstilen i Sverige. Det kallar jag nödvändig fakta. Ny tråd någon? Ingen här läser klart inläggen, och tar allt för givet. Samma sak som ni skulle skriva på ett kontrakt utan stämpel eller att skriva på innan man läst det finstilta. This post has been edited by Cortez on Sep 2 2005, 20:03Så har du suttit och tagit bort det sista du sa i den där meningen; Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta. Jävligt moget. och sedan kommer du och säger att "Praktiskt taget sa jag åt honom att sluta kalla mig larvig" när du har egentligen sagt "Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta." (Nej, det är inte ett dugg provocerande. Nej, jag ropar inte på nån. Praktiskt taget sa jag åt honom att sluta kalla mig larvig när det uppenbarligen är ni rockare som startar alla bråk.) Du sitter alltså och rättar dina tidigare inlägg för att kunna ljuga ihop massa saker, du är fan patetisk! EDIT: Det är sånna barnrumpor som dig som får folk att lämna detta forum. Redigerad 2 september, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Kan inte folk fatta att andra människor har olika åsikter och en egen smak? Jag själv bryr mig inte om Cortez lyssnar på rap eller hiphop eller vad fan det nu kallas, men det är jävligt löjligt av honom att han skriver "rapp äger.(och är bäst)", eftersom det är HANS åsikt, inte alla andras åsikter. Själv tycker jag inte om rap/hiphop, för att jag stör mig på allt "bling bling" och jag gillar bara inte musiken. (kolla, jag skrev inte "musiken" som dom flesta andra som ogillar hiphop/rap gör eftersom dom andra inte tycker hiphop/rap är musik!) Men det är bara min åsikt, så varför blir alla så jävla arga när någon skrivet t ex "Hiphop suger" eller "Hårdrock suger"? Så jävla löjligt att ta åt sig av det, men det är lika löjligt att säga det. (även om jag sagt "hiphop suger" flertal gånger.) Så SNÄLLA, kan inte alla hiphop(p?)are och hårdrockare lära sig att respektera andras musikstilar? (Back on topic nu?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag gillar varken hip-hopare eller hårdrockare.. Nu har jag heeeela gtasajten efter mig *rädd* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts