Jump to content

Onödig fakta

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 183
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

56% av alla svenskar använder inte sitt varje-dag-schampo varje dag.

Bahamas: 750 öar, varav endast 30 är bebodda. Population: 250.000. Area: 13.880km^2. Huvudstad: Nassau

Att föra bok över sin avföring är vanligare bland äldre män.

Fotbollsstjärnan Glenn Hyséns villa i Torslanda mäter 320 m2. Rekordsommaren 1994 hade familjen Hysén stor glädje av poolen och det inglasade uterummet.

Towa Carson trivs bra med sin man och sina två hundar.

I Uganda gör man öl på bananer.

Finnarna har 29 synonymer för baksmälla och 102 uttryck för att vara full.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Respekterade dig tidigare cortez och tyckte du verkade vara klyftig. Men nu har du blivit en jävla tönt ja tönt! Gnäller jämt blir jönt ägd sen grinar du över när alla äger dig och dina larvif hiphop!! hust det hiphopsuger!jäää! hahah fnbiss hata hophop Nothung for th win

Men vad fan vill du ha topicen stängd eller, PM :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fotbollsstjärnan Glenn Hyséns villa i Torslanda mäter 320 m2. Rekordsommaren 1994 hade familjen Hysén stor glädje av poolen och det inglasade uterummet.

Kan väll skryta lite om att jag har pratat med han och min bror har putt in honom i en buske ^^

EDIT: Skrev fel, det var Alexander hysén han putte in i en buske

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skrivit att vi bor i ett land där majoriteten är korkade. Ja, det är sant. Jag har inte skrivit vad som gör en människa korkad dock. Så det är faktiskt ni som börjar bråka utan anledning. Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta.

@Frenzy: Faktiskt, då det är det finns flest hårdrockentusiaster i samlad grupp.

@eliizar: Nej, jag har aldrig påstått att alla som gillar rapp i Sverige(HIPHOP ÄR EN LIVSSTIL GAAH) bor i Stockholm, jag sa att majoriteten av dom bodde här. Då Stockholm är Sveriges huvudstad och den faktiskt har flest entusiaster. Ändå så finns det i genomsnitt fler rockare i Göteborg än i Stockholm. Måste betyda att rocken inte är den populäraste musikstilen i Sverige. Det kallar jag nödvändig fakta. Ny tråd någon?

Ingen här läser klart inläggen, och tar allt för givet. Samma sak som ni skulle skriva på ett kontrakt utan stämpel eller att skriva på innan man läst det finstilta.

This post has been edited by Cortez on Sep 2 2005, 20:03

Så har du suttit och tagit bort det sista du sa i den där meningen;

Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta.

Jävligt moget. och sedan kommer du och säger att "Praktiskt taget sa jag åt honom att sluta kalla mig larvig" när du har egentligen sagt "Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta." (

Nej, det är inte ett dugg provocerande. Nej, jag ropar inte på nån. Praktiskt taget sa jag åt honom att sluta kalla mig larvig när det uppenbarligen är ni rockare som startar alla bråk.
)

Du sitter alltså och rättar dina tidigare inlägg för att kunna ljuga ihop massa saker, du är fan patetisk!

EDIT: Det är sånna barnrumpor som dig som får folk att lämna detta forum.

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte folk fatta att andra människor har olika åsikter och en egen smak? Jag själv bryr mig inte om Cortez lyssnar på rap eller hiphop eller vad fan det nu kallas, men det är jävligt löjligt av honom att han skriver "rapp äger.(och är bäst)", eftersom det är HANS åsikt, inte alla andras åsikter.

Själv tycker jag inte om rap/hiphop, för att jag stör mig på allt "bling bling" och jag gillar bara inte musiken. (kolla, jag skrev inte "musiken" som dom flesta andra som ogillar hiphop/rap gör eftersom dom andra inte tycker hiphop/rap är musik!) Men det är bara min åsikt, så varför blir alla så jävla arga när någon skrivet t ex "Hiphop suger" eller "Hårdrock suger"? Så jävla löjligt att ta åt sig av det, men det är lika löjligt att säga det. (även om jag sagt "hiphop suger" flertal gånger.)

Så SNÄLLA, kan inte alla hiphop(p?)are och hårdrockare lära sig att respektera andras musikstilar?

(Back on topic nu?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor