Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Jasså var det vi? detta var inte något provocerande eller? Men gud, måste du ropa på "mamma" när folk är dumma emot dig? Avsluta något du själv har börjat. Nej, det är inte ett dugg provocerande. Nej, jag ropar inte på nån. Praktiskt taget sa jag åt honom att sluta kalla mig larvig när det uppenbarligen är ni rockare som startar alla bråk. @Frenzy: Nej, läs om. För övrigt stannar jag gärna, trots att det är du och andra som startat det här. Btw va smarta hårdrockare som du är btw. "Den har inte sålt ut ännu". Vem vill(eller överhuvudtaget kan?) gå på en inställd konsert? Redigerad 2 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag har skrivit att vi bor i ett land där majoriteten är korkade. Ja, det är sant. Jag har inte skrivit vad som gör en människa korkad dock. Så det är faktiskt ni som börjar bråka utan anledning. Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta. Men herregud, varför säger du då att majoriteten av Sveriges befolkning är korkade när du svarar på varför Metallicas konsert säljer snabbare än eminems, 50-cents? Man fattar ju att det du menar är att hårdrockare är korkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Men herregud, varför säger du då att majoriteten av Sveriges befolkning är korkade när du svarar på varför Metallicas konsert säljer snabbare än eminems, 50-cents? Man fattar ju att det du menar är att hårdrockare är korkade. Ni drar obekräftade slutsater. Det kallas även fördomar. Jahaa, så ni är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ni drar obekräftade slutsater. Det kallas även fördomar. Jahaa, så ni är så. Hur ska man tolka det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ni drar obekräftade slutsater. Det kallas även fördomar. Jahaa, så ni är så. Så du sa helt enkelt något som inte har nånting som helst att göra med det du svarade på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Adele av Flandern föddes 1065 Brandenburg han var gift med Knut den helige, Adele av Flandern avled senare 1115. Redigerad 2 september, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Måste säga att ni blev ägda av cortez.. ni började bråka och cortez sa fakta och då när ni blev ägda så säger ni att han är töntig osv. 4 win vote: cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Adele av Flandern föddes 1065 Brandenburg han var gift med Knut den helige, Adele av Flandern avled senare 1115. Snacka om onödig fakta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Så du sa helt enkelt något som inte har nånting som helst att göra med det du svarade på? Nope, jag syftade på eliizar(med viss ironi, men folk här tar allt allvarligt) som inte tog i tanke att konserten var inställd. Ingen köper biljett till sånt vilket jag redan förklarat. Sen finns ju möjligheten att jag syftade på nån mer. Men det vet man inte om man ska läcka ut. För det vet jag inte själv än, så det skulle nästan vara att ljuga, tycker inte du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Haha grymt roligt att läsa såna här Finns det nån hemsida med onödig fakta? Jag gillade texten om pingvintennis, ett måste att läsa Och tack, har undrat länge över skillnaden mellan plopp och center. @Frenzy, Hew, Cortez och alla andra: Sluta upp med att snacka off-topic. PM eller MSN, men inte här. Redigerad 2 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Måste säga att ni blev ägda av cortez.. ni började bråka och cortez sa fakta och då när ni blev ägda så säger ni att han är töntig osv. 4 win vote: cortez Har varken blivit aegd av Cortez eller kallat honom töntig än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Minst 50% utav er försökte nyss slicka sig på armbågen :"> "Den har inte sålt ut ännu". Vem vill(eller överhuvudtaget kan?) gå på en inställd konsert? Haha, pwned Redigerad 2 september, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Jack Thompson gillar inte GTA eller nån sorts av våldspel om nåt spel överhuvudtaget, möjligtvis bygg båtar med mulle meck för det spelet lär ut så himla mycket. Eller inte. Onödig fakta? Redigerad 2 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 På väg till skolan så åkte jag buss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag har skrivit att vi bor i ett land där majoriteten är korkade. Ja, det är sant. Jag har inte skrivit vad som gör en människa korkad dock. Så det är faktiskt ni som börjar bråka utan anledning. Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta. Jag läste bara ditt första inlägg då du påstår att hårdrocks existens är onödigt, jag menar; det är verkligen lågstadienivå att säga något sådant - du vet ju responsen du kommer få. Det blir knappast något vettigt utav det. Det enda du har att komma med är att just DU inte gillar hårdrock, det är en personlig åsikt. Du borde väll ändå förstå att folk känner likadant som du känner för hårdrock fast om hiphop. Kan du inte bara lägga av med att snacka skit om hårdrock och hårdrockare? Det är larvigt, helt sonika. Kan inte alla bara acceptera att ni inte gillar samma musik? (Detta går inte bara ut till Cortez, såklart...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Idag cyklade jag till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Idag cyklade jag till skolan Wow När jag menar onödig fakta menar jag något som skulle kunna vara kul för andra att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Idag cyklade jag till skolan ... Vad alla är påhittiga och roliga. Kan inte skratta mig mätt. okka saves the day! Kanske kan man fortsätta med onödig fakta och inte onödig diskusion, alla vet ju att metal äger? Skoja, skoja ta det lugnt halshugg mig inte nu * Det finns ett berg som har runt 40 bokstäver (osäker) i sitt namn? Det finns i Thailand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Haha, nya spamtråden. Yes sir okka, vi får se hur rockarna klarar av det. Ok, onödig fakta. Det finns idioter på www.fragbite.com 's forum.(99,9 % på att nån tar tillfället i akt och försöker jävlas med mig p.g.a. av denna onödig fakta) Btw, rapp äger.(och är bäst) Redigerad 2 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Btw, rapp äger.(och är bäst) Tycker du ja. Måste allt som du älskar älskas av alla andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts