Jump to content

Onödig fakta

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

Men herre...aa... Metallicas konsert på Ullevi blev utsåld på bara några timmar medans Eminem, 50 cent, g-unit, + massa andras gemensamma konsert där har inte blivit utsåld än, fast biljetterna har funnits ute ett bra tag nu. (1A_546544_0.gif) - ledigt

Är inte det statestik nog?

Ja, vi bor ju i ett land där majoriteten är korkade. Och sen det mest idiotiska jag nånsin varit med om var att de skulle ha konserten i Göteborg. Vilken knäppskalle kom på det?

Hade den varit i Stockholm så hade även den blivit utsåld så fort så många människor så som det finns biljetter kom fram till försäljaren(om alla står på rad.) Och var var Metallica-konserten? I Göteborg? Ja, inte konstigt där bor ju alla konstiga hårdrockare(även om de finns på andra ställen i Sverige)..

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 183
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, vi bor ju i ett land där majoriteten är korkade. Och sen det mest idiotiska jag nånsin varit med om var att de skulle ha konserten i Göteborg. Vilken knäppskalle kom på det?
Trodde väll att det fanns knäppsakallar nog att fylla hela ullevi..

Hade den varit i Stockholm så hade även den blivit utsåld så fort så många människor så som det finns biljetter kom fram till försäljaren(om alla står på rad.) Och var var Metallica-konserten? I Göteborg? Ja, inte konstigt där bor ju alla konstiga hårdrockare(även om de finns på andra ställen i Sverige)..

Tror knappast att alla bor där det är bara nått du hittar på, plus att jag tror att hälften (om inte mer) hade rest ifrån hela Sverige för att se dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wee, jag gillar hårdrock. Jag måste vara korkad enligt Cortez.

Någon mer än jag som måste vara korkad?

*Viftar som en galning med händerna*

Kan ni inte bara lägga ner, låt dom som tycker om hip-hop tycka om hip-hop och dom som lyssnar på rock kan få lyssna på rock.

@Cortez, är man trög bara för att man inte lyssnar på hip-hop eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Viftar som en galning med händerna*

Kan ni inte bara lägga ner, låt dom som tycker om hip-hop tycka om hip-hop och dom som lyssnar på rock kan få lyssna på rock.

@Cortez, är man trög bara för att man inte lyssnar på hip-hop eller?

.aKi aKi aKi... först säger du att man ska gå ontopic sen frågar du en offtopic fråga :P

OT: vissa kan slicka sig på armbågen :angry:

...myror alltid ramlar på höger sida när de är berusade.

...en kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud, innan den svälter ihjäl.

...flodhästen är det djur i afrika som dödar mest människor.

...den genomsnittliga 18-åringen sett 26000 mord på TV!

...Saudiarabien är det land som har minst antal biografer, de har inga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wörd

* Pingviner trillar på rygg när det flyger flygplan över dem. De följer nämligen flygplanen med blicken tillräckligt länge för att tappa balansen.

Därav uttrycket

pingvintennis.

Stämning.

Cortez: det är bara töntigt då du håller på så där, snälla sluta...

...larvigt är nog ett annat ord som passar bra.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skrivit att vi bor i ett land där majoriteten är korkade. Ja, det är sant. Jag har inte skrivit vad som gör en människa korkad dock. Så det är faktiskt ni som börjar bråka utan anledning. Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta.

@Frenzy: Faktiskt, då det är det finns flest hårdrockentusiaster i samlad grupp.

@eliizar: Nej, jag har aldrig påstått att alla som gillar rapp i Sverige(HIPHOP ÄR EN LIVSSTIL GAAH) bor i Stockholm, jag sa att majoriteten av dom bodde här. Då Stockholm är Sveriges huvudstad och den faktiskt har flest entusiaster. Ändå så finns det i genomsnitt fler rockare i Göteborg än i Stockholm. Måste betyda att rocken inte är den populäraste musikstilen i Sverige. Det kallar jag nödvändig fakta. Ny tråd någon?

Ingen här läser klart inläggen, och tar allt för givet. Samma sak som ni skulle skriva på ett kontrakt utan stämpel eller att skriva på innan man läst det finstilta.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@eliizar: Nej, jag har aldrig påstått att alla som gillar rapp i Sverige(HIPHOP ÄR EN LIVSSTIL GAAH) bor i Stockholm, jag sa att majoriteten av dom bodde här. Då Stockholm är Sveriges huvudstad och den faktiskt har flest entusiaster. Ändå så finns det i genomsnitt fler rockare i Göteborg än i Stockholm. Måste betyda att rocken inte är den populäraste musikstilen i Sverige. Det kallar jag nödvändig fakta. Ny tråd någon?

Så du menar att bara för att fler i stockholm gillar hiphop så gillar fler i sverige hiphop än rock? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte skrivit vad som gör en människa korkad dock. Så det är faktiskt ni som börjar bråka utan anledning. Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta.
Jasså var det vi? detta var inte något provocerande eller?

Musikstilen hårdrocken existerar. Mäkta onödig fakta.

Så därför säger jag till okka: Säg till hårdrockarna att sluta.

Men gud, måste du ropa på "mamma" när folk är dumma emot dig? Avsluta något du själv har börjat.

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor