Crille_ Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag har mörk brunt hår, bor i Eksjö och lyssnar just nu på 2pac - Ambition Az A Ridah. Det är ONÖDIG fakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Onödig fakta, 100% källa: 70% av GTAsajtens medlemmar spammar sönder topicar dom vet kommer bli stängda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Onödig fakta, 100% källa: 70% av GTAsajtens medlemmar spammar sönder topicar dom vet kommer bli stängda Äh kom igen MAFIA_KING. Du vet att det inte är sant, det är typ 95%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Äh kom igen MAFIA_KING. Du vet att det inte är sant, det är typ 95%. Jag är i så fall en del av de 5%. Jag skriver aldrig i trådar som jag vet kommer bli stängda, och minns inte att jag nånsin gjort det på GTAsajtens forum. Stolt över det fan. Merit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts