Jump to content

Onödig fakta

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

Det fanns en sån här tråd för längesedan men den är så gammal så jag gör en ny :angry:

Men onödig fakta menar jag te.x:

Elefanter är det enda djur som inte kan hoppa. * Endast en person av två miljarder kommer att leva till 116 års ålder. * Det är möjligt att leda en ko uppför en trappa, men inte nedför. * Kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män. * Det är fysiskt omöjligt för dig att slicka på din egen armbåge. * En snigel kan sova i tre månader. * Inget ord i det engelska språket rimmar med ?month?.

Ögats storlek är detsamma från födsel till död, men näsa och öron slutar aldrig att växa * Den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare. * Alla isbjörnar är vänsterhänta. * En struts öga är större än dess hjärna. * Typewriter är det längsta ord som kan skrivas med tangenterna i en rad på tangentbordet. * En krokodil kan inte sticka ut tungan. * Minst 50% utav er försökte nyss slicka sig på armbågen

Vet ni någon onödig fakta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 183
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Musikstilen hårdrocken existerar. Mäkta onödig fakta.

Mäkta onödig upplysning, åtminstone. Onödig fakta är det väl inte, då det hör till allmänbildning/kultur att känna till olika musikstilar, och hårdrocken har många entusiaster, men men...

Hmmm, ska tänka efter - tror jag kan några sådana där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herre...aa... Metallicas konsert på Ullevi blev utsåld på bara några timmar medans Eminem, 50 cent, g-unit, + massa andras gemensamma konsert där har inte blivit utsåld än, fast biljetterna har funnits ute ett bra tag nu. (1A_546544_0.gif) - ledigt

Är inte det statestik nog?

Den konserten är inställd =P Dåliga försäljningssiffror =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herre...aa... Metallicas konsert på Ullevi blev utsåld på bara några timmar medans Eminem, 50 cent, g-unit, + massa andras gemensamma konsert där har inte blivit utsåld än, fast biljetterna har funnits ute ett bra tag nu. (1A_546544_0.gif) - ledigt

Är inte det statestik nog?

Inte för att jag vill gå mer offtopic men.. Om det hade vart en konsert med N.W.A så hade den troligtvis sålt slut lika snabbt.. Kan inte jämföra Metallica med 50 Cent.. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor