Satg Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Jag har tagit bort sakor och jag kan inte spela det och jag kan inte ta bort det för avinstallations grejen finns inte för jag har tagit bort den. vart kan jag ladda hem avinstallationen till gta san andreas? Redigerad 2 september, 2005 av Satg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Start/Kontrollpanelen/Lägg till ta bort program/GTA San Andreas/Lägg till, ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Satg Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Men jag kan inte avinstallera spelet för jag har tagit bort det man använder för att avinstallera . och när jag sätter in skivan kan jag injte spela det för jag tagit bort nåt för litte finns kvar. sp vart kan jag ladda ner filen som man avinstallerar gta sanandreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) För det första, varför tog du bort uninstallern? Om du installerar om SA borde du kunna avinstallera det sen. Redigerad 2 september, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Satg Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Men det är borta och jag kan inte göra nåt kan ni GE mig en länk där jag kan ladda ner avinstallations grejjen så jag kan avinstallera det som är kvar att avinstallera och sen intstallera det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Men det är borta och jag kan inte göra nåt kan ni GE mig en länk där jag kan ladda ner avinstallations grejjen så jag kan avinstallera det som är kvar att avinstallera och sen intstallera det !!! Vad händer om du försöker installera det på nytt då? utan att uninstall grejjset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts