Crille_ Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Ni kommer inte tro era ögon! KOLLA HÄR! *EDIT* Vad ser ni? Den med de lila prickarna är den enda som har fungerat på mig och den var riktigt bra Jag ser en gammal kärring och en yngre kärring. Edit: Om man tittar bort snabbt (efter att ha tittat på den med dom lila prickarna så att dom försvinner) så kan se GRÖNA prickar som är i en ring. Redigerad 3 september, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Haha, nej i vissa ovanliga fall ser man tanten. Och då brukar den unga kvinnan vara ganska lätt att se. Allså fy fan vilken tid det tog, men efter massor med koncentration och ett antlad vridningar på huvet fick jag in henne . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Allså fy fan vilken tid det tog, men efter massor med koncentration och ett antlad vridningar på huvet fick jag in henne . Jo, jag fick också koncentrera mig rätt rejält första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts