Cyper Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) 1. Håll din hand på musen hela tiden. 2: Ladda ner filen och klicka ’’kör’’. 3: När programet öppnas, håll andan I 30 sek och fokusera på den vita pricken i mitten. 4: Titta ner på din hand som du har på musen. Ladda ner det här: http://www.ebaumsworld.com/optical.exe Tycker själv att det lite var äckligt. Redigerad 2 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Ska aldrig utsätta mig för massa sånt där shit.. Eller det kanske inte äns är onyttigt. Redigerad 2 september, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) C:\windows\system32\autoexec nån som kan ge mig den filen? :'( Redigerad 2 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 1. Håll din hand på musen hela tiden. 2: Ladda ner filen och klicka ’’kör’’. 3: När programet öppnas, håll andan I 30 sek och fokusera på den vita pricken i mitten. 4: Titta ner på din hand som du har på musen. Ladda ner det här: http://www.ebaumsworld.com/optical.exe Tycker själv att det lite var äckligt. Vad ser man? Programmet funkade inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 C:\windows\system32\autoexec nån som kan ge mig den filen? :'( Tur att det handlade om Halluicationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 hAHAHA det där var coolt äckligt så man nästan rycker till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 1. Håll din hand på musen hela tiden. 2: Ladda ner filen och klicka ’’kör’’. 3: När programet öppnas, håll andan I 30 sek och fokusera på den vita pricken i mitten. 4: Titta ner på din hand som du har på musen. Ladda ner det här: http://www.ebaumsworld.com/optical.exe Tycker själv att det lite var äckligt. Haha! Fan vad coolt! Handen lixom sugs in i nått fält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 sögs in? jag skulle beskriva det som att handen blev helt förvriden och äcklig och rörde på sej har du inga fler såna där saker?, jag älskar sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Tur att det handlade om Halluicationer. Nee, men det funkar inte för att ja inte har den filen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hallucination. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Åå jag vill se men det står bara: C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. The system file is not suitable for running MS-DOS and Microsoft Windows applications. Någon som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Hallucination. Halloncitron. finns roligare saker att kolla på, tngbordet t.ex. Redigerad 2 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Efter jag har tryckt ok så bara försvinner nedladningsrutan! Så...det funkar inte?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Åå jag vill se men det står bara: C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. The system file is not suitable for running MS-DOS and Microsoft Windows applications. Någon som vet vad felet är? Har samma fel Det e ett virus som har ''tagit'' den, det var därför jag frågade om jag fick ''låna'' en här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Har samma fel Det e ett virus som har ''tagit'' den, det var därför jag frågade om jag fick ''låna'' en här. Ok. Är så på många andra spel/program me. Irriterande. Finns det någon som har filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Byt skrivbordsbild till "Föja John" och kolla på skärmen istället för handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag hittade filen på http://www.oldmp.com/forms/download/xp-sp2-fix.zip! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Har gjort en annan sån där man kollar på tangentbordet istället, rättså häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag hittade filen på http://www.oldmp.com/forms/download/xp-sp2-fix.zip! Tackar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man blev yr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Man ska kolla på en vägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts