Jump to content

Old in-out

Wanker
 Share

Recommended Posts

Har precis fått min "tjej" i Las Venturas och så har det blivit "some of the good old in-out" :P

Men jag kunde inte se det :angry: . Har för mig att man ska kunna se det. Behövs det nån mod för att det ska funka eller kommer det senare. In gick i ett uppdrag att man skulle pippa. Kanske kommer senare? Nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå klokt? Måste ju få ut något av allt spelade :rolleyes:.

Ne skämt å sidor. Ville bara veta. Lite sjukt endå att man inte kan se när man pippar men man kan se hur man kör in en motorsåg i kroppen.

Kan nog hålla med om det där med Motorsågen och annat. Men det är ganska klokt gjort av R* att ta bort modden eftersom det finns några envisa kärringar i USA som inte gillar det. Those bastards loves crime more than sex.

Boggiman: Finns verkligen modden fortfarande att ladda ner? Har dom intetagit bort den för gott?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nog hålla med om det där med Motorsågen och annat. Men det är ganska klokt gjort av R* att ta bort modden eftersom det finns några envisa kärringar i USA som inte gillar det. Those bastards loves crime more than sex.

Boggiman: Finns verkligen modden fortfarande att ladda ner? Har dom intetagit bort den för gott?

Dom har inte tagit bort den.. Dom släppte en patch som fixade några buggar och gjorde så den modden inte funkar.. Men man kan juh alltid installera om spelet ifall man installerat patchen! :shifty:

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väll inte warez? Modden är ju inte copyright skyddad eller?...

Det räknas som uppmaning till warez antar jag, men jag bryr mig inte egentligen.

Fast det gör ju rätt många här, eftersom hälften av folket som hänger här är moraltanter.

Det är dessutom så patetiskt att dom ska få skit för att en vanlig person som inte ens jobbar på rockstar har fixat fram en mod som "låser upp" den modden, det var ju inte ens meningen att den skulle vara med.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor