SAAB Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Nej de får klara sig själva. De hjälpte inte oss när Gudrun var här och stängde ner västsverige under några dagar. De kunde ju ha skickat hit elektriker och sånt men nej det gjorde norrmännen istället. Sen att de inte hjälpte till i Tsunami katastrofen är ju också ett bra argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) En sak som jag funderade på som det stog mer av i förra tråden men saksamma. Det var att vissa här inte tycker vi ska hjälpa USA bara för att ni hatar Georghe Bush så mycket och ni tycker att Bush borde klara situationen på egna händer men det är på nått sätt fel. Mijoner människor i Alabama och Lousiana och allt var dom kommer från som behöver hjläp gillar inte heller Bush. Men ändå så skiter ni på folket också och tycker inte dom är värda hjälp. SCORE! Egoistiskt och snålt. SAAB: Jag tror den situationen om Gudrun inte var lika "dangerous" som orkanen. Redigerad 2 september, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 En sak som jag funderade på som det stog mer av i förra tråden men saksamma. Det var att vissa här inte tycker vi ska hjälpa USA bara för att ni hatar Georghe Bush så mycket och ni tycker att Bush borde klara situationen på egna händer men det är på nått sätt fel. Mijoner människor i Alabama och Lousiana och allt var dom kommer från som behöver hjläp gillar inte heller Bush. Men ändå så skiter ni på folket också och tycker inte dom är värda hjälp. SCORE! Egoistiskt och snålt. SAAB: Jag tror den situationen om Gudrun inte var lika "dangerous" som orkanen. Jo jag vet men det handlar om att bry sig. Inte om vilken som var värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jo jag vet men det handlar om att bry sig. Inte om vilken som var värst. Men det måste ju vara ganska mäkitigt om man måste bry sig. Det där du argumentarade var inte så jättefarligt men orkanen i USA är jättefarlig och då är det självklart att man ska bry sig. Skickar Sverige elektriker till USA när dom har sånna så kallade "småproblem"? Nej inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Men det måste ju vara ganska mäkitigt om man måste bry sig. Det där du argumentarade var inte så jättefarligt men orkanen i USA är jättefarlig och då är det självklart att man ska bry sig. Skickar Sverige elektriker till USA när dom har sånna så kallade "småproblem"? Nej inte vad jag vet. De kunde iallafall ha visat medkänsla. Dessutom skulle de ju kunna skicka hit skogsarbetare som kan rensa upp här i skogarna. Det är rätt mycket träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 De kunde iallafall ha visat medkänsla. Dessutom skulle de ju kunna skicka hit skogsarbetare som kan rensa upp här i skogarna. Det är rätt mycket träd. Nu går det för lågnt det borde du förstå på långa vägar. Ska USA skicka hit skogsarbetare för att hugga Sveriges träd? Våra träd är inte farliga för omgivningen och abslout inget farligt eller dödshotande. Men en av världens genom tiderna största cyklon ska man däremot kunna hjälpa till med. Där är det folk som dör, här är det folk som inte får tillräckligt med kvällssol på grund av träd. Dessa bortskämda Svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Nu går det för lågnt det borde du förstå på långa vägar. Ska USA skicka hit skogsarbetare för att hugga Sveriges träd? Våra träd är inte farliga för omgivningen och abslout inget farligt eller dödshotande. Men en av världens genom tiderna största cyklon ska man däremot kunna hjälpa till med. Där är det folk som dör, här är det folk som inte får tillräckligt med kvällssol på grund av träd. Dessa bortskämda Svenskar. Du vet visst inte hur många träd som ligger ner? Det är jätte många och ligger för länge börjar de ruttna. Vad är din anledning till att USA inte hjälpte till i Tsunami katastrofen då? Den var ju ändå värre än denna cyklon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Du vet visst inte hur många träd som ligger ner? Det är jätte många och ligger för länge börjar de ruttna. Vad är din anledning till att USA inte hjälpte till i Tsunami katastrofen då? Den var ju ändå värre än denna cyklon. Vad jag vet så HAR USA hjälpt till i Tsunamin. Dessutom tror jag att det var mer folktätt där den här stormen drog fram, än där Tsunamin gjorde (har inga cifror, så dissa mig inte om jag har fel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Du vet visst inte hur många träd som ligger ner? Det är jätte många och ligger för länge börjar de ruttna. Vad är din anledning till att USA inte hjälpte till i Tsunami katastrofen då? Den var ju ändå värre än denna cyklon. Döda männsikor, döda träd. Som du märker så går det inte att gämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) SAAB skrev något om döda träd... w00t? KalleR tog bort sitt inlägg... För att inte skämma ut sig? Vad har döda träd med saken att göra? Redigerad 2 september, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 SAAB skrev något om döda träd... w00t? KalleR tog bort sitt inlägg... För att inte skämma ut sig? Ja jag postade först och läste i efterhand, därför tog jag bort inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts