eliizar Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Som alla kanske vet har det orådet drabbats av stora översvämingar. Själv så tycker jag att Sverige ska hjälpa gå in och hjälpa där som ett tecken på medmänsklighet, klart vissa kommer tycka "varför skulla man hjälpa dem som knappt hjälpte till under tsunamin" (eller om inte alls?) Men jag tycker att man ska föregå med gott exempel. Vad tycker ni? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,693148,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Snackas redan ganska mycket om det här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33848 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ok, hade ingen aning då jag tyckte topic namnet var lite missvisande om man bara skulle disskutera katastrofen. Men dom som har lust att fortsätta disskutera kan ju göra det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Snackas redan ganska mycket om det här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33848 Tycker att vi kan fortsätta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag tycker verkligen INTE att vi Sverige ska hjälpa dom! Dom hjälpte inte till så mkt under tsunamikatastrofen,så varför ska vi hjälpa dom? ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Dom hjälpte inte till så mkt under tsunamikatastrofen,så varför ska vi hjälpa dom? Jo, det är helt klart befolkningens i New Orleans fel att Bush-administration inte gjorde så mycket under Tsunamikatastrofen...hmm... "Lets get back at em' assholes!" Redigerad 2 september, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag tycker verkligen INTE att vi Sverige ska hjälpa dom! Dom hjälpte inte till så mkt under tsunamikatastrofen,så varför ska vi hjälpa dom? ALDRIG! Ja så tänkte jag också till en början, men jag tycker somsagt att vi ska föregå med gott exempel och hjälpa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag tycker verkligen INTE att vi Sverige ska hjälpa dom! Dom hjälpte inte till så mkt under tsunamikatastrofen,så varför ska vi hjälpa dom? ALDRIG! Dom hjälpte till mest under tsunamikatastroffen. Men hade dom inte krigat i irak så hade dom haft råd till tusentals soldater och helikoptrar som kunde hjälpa folk nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Alla verkar ju skita helt och hållet i min Artikel-topic! Redigerad 2 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Funny is back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Alla verkar ju skita helt och hållet i min Artikel-topic! Om man ska börja diskutera ett ämne är det bättre att ha en topic som behandlar endast det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Japp så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Klart man ska hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Det skadar väl inte att hjälpa, så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Klart att vi ska hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Dom hjälpte till mest under tsunamikatastroffen. Men hade dom inte krigat i irak så hade dom haft råd till tusentals soldater och helikoptrar som kunde hjälpa folk nu Visst ska man hjälpa till! Eller inte... Vi skickar redan på tok för mycket pengar till andra länder... Redigerad 2 september, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Visst ska man hjälpa till! Eller inte... Vi skickar redan på tok för mycket pengar till andra länder... Vi kan aldrig skicka FÖR mycket, ända gången man skulle kunna göra det är när det inte längre finns något att skicka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Varför inte skaffar vi inte sms insamlingar till svenska sjukvården? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Vi kan aldrig skicka FÖR mycket, ända gången man skulle kunna göra det är när det inte längre finns något att skicka till. Det enda tillfället jag skulle kunna tänka mig att ge pengar till andra länder är då allting fungerar FLÄCKFRITT i vårt eget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Varför inte skaffar vi inte sms insamlingar till svenska sjukvården? För att vi betalar skatt för den redan och den ska fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts