Exelion Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Precis. Förra veckan började problemet. Jag skulle spela lite SA, så blev människorna helt konstiga! Asså, så fort jag ändrar eller vrider lite på mig så blinkar gubbarna och försvinner eller buggar osv! Snälla hjälp mig, jag vet absolut inte vad som är fel. Det bara var så när jag skulle lira :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Precis. Förra veckan började problemet. Jag skulle spela lite SA, så blev människorna helt konstiga! Asså, så fort jag ändrar eller vrider lite på mig så blinkar gubbarna och försvinner eller buggar osv! Snälla hjälp mig, jag vet absolut inte vad som är fel. Det bara var så när jag skulle lira :S Till vilken konsoll har du spelet till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunderstorms Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Du har typ samma fel om mig! Men jag har det till PC Dom flimmrar och har sig! Jag installerade om spelet men det hjälpte ju inte, så någon som har svar? Skull etro att det har med minnes brist att göra, har 512mb minne vad har du? Redigerad 2 september, 2005 av Thunderstorms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Du har typ samma fel om mig! Men jag har det till PC Dom flimmrar och har sig! Jag installerade om spelet men det hjälpte ju inte, så någon som har svar? Skull etro att det har med minnes brist att göra, har 512mb minne vad har du? 250 ram nånting. Men mina gubbar flimmrade utav bara farfar! Jag har ATI graffe kort va, så jag ställde ner på Direct3D och OpenGL till lägsta. Och då flimmrade du mindre. Dom flimmrar lite då och då men inte HELA tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts