jensen Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Först och främst, Whattup GanZtas!? Jag är ny här i forumet, bara kollat runt i några veckor...SA är det första spelet jag någonsin varvat tror jag...Utan att fucka o hela den biten...Så nu har jag bestämt mig för att klara 100% utan fusk... Vad gör jag då, Jo jag börjar samla horseshoes med hjälp av en karta, hehe...När jag slutligen ska collecta den 50:onde ...gissa vad som händer? Den är icke excisterande....jag har helt enkelt tagit den innan, och således fumlat mig på nån utav dom tidigare...Tjejen som hjälpte mig plocka några medan jag gjorde mat till oss blir lite nervös och jag stänger av utan att spara...nytt försök nu efter jobbet...Grrr Tråkigt jobbigt...So... Vad är det kämpigaste segaste mest irreterande GTA-moment som nu vill dela med Er av? Alltid trevligt att inleda forum-vänskap med ett fet konversation... //Just another G from the westside Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) 1) Skapa trådar med vettiga namn. 2) Ha en poäng med tråden. 3) skriv ett seriöst inlägg. Nu tar man dig bara för att vara oseriös och tråden kommer att bli låst. Redigerad 2 september, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 *Reported in da house* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Vadå ny. Du joinade 30 September -04. Du har snart varit här i ett år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) *rapporterad* Mitt sexhundrade inlägg. *rullar med ögonen* Redigerad 2 september, 2005 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Nödvändigt att du åxå raporterar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Mitt senaste kämpigaste segaste mest irreterande GTA-moment, var nog Körskolan (bil), det var en riktig lättnad när man lyckats klara allt i den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Inget är så jobbigt som checkpoint Charlie i Vice City. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts