Wild_hawk Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 (redigerad) jag har gjort en dikt till den här tjejen säg vad ni tycker och hjälp gjärna med stavfel! DIKT BY ME: Under Nattens sista timmar så Täncker jag på dig Johanna Under nattens gång så täncker jag på dig Johanna. Jag vill ej bli dömd att inte få möta dig. Mitt hjärta kan aldrig glömma dig. Jag vill höra din vackra stämma säga jag älskar dig om och om igen. Du betyder allt för mig. Mina andetag allt tyngre blir när jag ser dig. Livet utan dig är inget liv utan en gåta, en gåta som varje dag blir allt svårare att lösa. jag må vara desperat, men inte min själ.... Från en hemlig beundrare som täncker på dig..... vad tycks? edit: nu har jag ändrat det som ni sa Redigerad 15 januari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag har gjort en dikt till den här tjejen säg vad ni tycker och hjälp gjärna med stavfel! DIKT BY ME: Under Nattens sista timmar så Tänker jag på dig Johanna Under nattens gång så tänker jag på dig Johanna. jag vill inte bli dömd att inte få träffa dig. Mitt hjärta kan aldrig glömma dig. Jag vill höra din vackra stäma säga jag älskar dig om och om igen. Du betyder allt för mig. Mina andetag allt tyngre blir när jag ser dig. Livet utan dig är inget liv utan en gåta, en gåta som varje dag blir allt svårare att lösa. jag må vara desperat, men inte min stjäl.... Från en hemlig beundrare som täncker på dig..... vad tycks? Fin! Det ända jag märkte var: Tänker utan ck, själ utan t och dig istället för dig(man kan stava det: dig också men dig är mer romantiskt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag vet inte vad du tycker, Men om man byter ut lite ord i denna mening "Jag vill ej bli dömd att inte få möta dig skulle det enligt mig klinga bättre...och stämma med två m. Aja lycka till iaf... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Är det inte lite ute med dikter?....lite....vad ska man säga....geek alert.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Är det inte lite ute med dikter?....lite....vad ska man säga....geek alert.... nå bättre tips att beskriva för henne att jag LOVA her? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 man får nästan tårar i ögonen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Detta är min syrra :Jag är 15 och tycker du ska säga typ såhär: fryser du ? Det borde du göra för du är naken i mina drömmar ! Eller typ : Jag får fjärilar i magen så fort jag ser dig... ( den funkar alltid) Lycka till ! Puss & Kram Sara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 måste bara säga att den var så fin :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Detta är min syrra :Jag är 15 och tycker du ska säga typ såhär: fryser du ? Det borde du göra för du är naken i mina drömmar ! Eller typ : Jag får fjärilar i magen så fort jag ser dig... ( den funkar alltid) Lycka till ! Puss & Kram Sara är du Tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 är du Tjej? Om du läser så fattar du! "min syrra" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Detta är min syrra :Jag är 15 och tycker du ska säga typ såhär: fryser du ? Det borde du göra för du är naken i mina drömmar ! Eller typ : Jag får fjärilar i magen så fort jag ser dig... ( den funkar alltid) Lycka till ! Puss & Kram Sara Ha Ha... hällsa hon från mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Detta är min syrra :Jag är 15 och tycker du ska säga typ såhär: fryser du ? Det borde du göra för du är naken i mina drömmar ! Eller typ : Jag får fjärilar i magen så fort jag ser dig... ( den funkar alltid) Lycka till ! Puss & Kram Sara Hahahahahahaha!!! Säger du att att man drömmer nakna drömmar om henne så tror jag att han få gå hem med tänderna i en påse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 duger min dikt till henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 den var riktigt bra....hoppas det går bra för dig...kommer aldrig göra det för mig... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Detta är min syrra :Jag är 15 och tycker du ska säga typ såhär: fryser du ? Det borde du göra för du är naken i mina drömmar ! Eller typ : Jag får fjärilar i magen så fort jag ser dig... ( den funkar alltid) Lycka till ! Puss & Kram Sara sara a.k.a StellHells hemliga beundrare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Hahahahahahaha!!! Säger du att att man drömmer nakna drömmar om henne så tror jag att han få gå hem med tänderna i en påse ingen fast föda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 (redigerad) Wild hawk skit i tjejen det är bara LÖJLIG tonårs kärlek vänta tills du blir äldre och hittar The Choosen one Redigerad 16 januari, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Wild hawk skit i tjejen det är bara LÖJLIG tonårs kärlek vänta tills du blir äldre och hittar The Choosen one Hmm...löjlig?...Sluta med dina konstiga råd!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Hmm...löjlig?...Sluta med dina konstiga råd!!! Han har nog ingen tjej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 ok ok ok för att besvara arvid's fråga så har jag faktist ingen tjej men jag vill ju inte bråka mer er men ok löjlig ungdoms kärlek kanske det inte e vissa tonåringar kan kanske behöva lite tonårs kärlek som lurar så dom tror dom e kära visst kan vissa behöva det men inte alla men jag vill ju inte bråka med dom som jag har varit vänner/cyber vänner med och det vill ni inte väll heller eller jag kanske inte e en vän av er aja men ni e iaf min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts